Řasenka Senza - Kosmetika MOJE

by - 13:58



V dnešním článku se s vámi podělím o své dojmy z řasenky Senza od kosmetiky Moje. Tuto českou značku jsem objevila díky holkám z Instagramu a velmi mne zaujaly vesměs pozitivní recenze a srovnání kvality vs. ceny. Jelikož řasenky zkouším moc ráda, jednu jsem si pořídila a k tomu do košíku přihodila i lak a tužku na oči, ale o těch až později. Tuto kosmetiku koupíte jak ve vybraných kamenných prodejnách, tak také na eshopu.
Zcela dobrovolně se přiznávám, že nebýt recenzí a reakcí, řasenky bych si v drogerii nevšimla a sama si ji do košíku ani nejspíš nepřihodila. Co se obalu týče, je to takový klasický drogerkový standard, škaredý ale rozhodně není. Řasenek seženete hned několik druhů, já jsem sáhla na doporučení po Senza, která je určená pro zvýraznění a posílení objemu řas. Řasenka stojí 69,90 Kč.
K dostání jsou jak řasenky s klasickými, tak také různě tvarovanými plastovými kartáčky. Tato má kartáček plastový a poměrně hustý, tvar je ale takřka klasický. Připomíná mi zelenou řasenku od Miss Sporty, kterou jsem měla jako mladší moc ráda. 
Jak se ukázalo, vybrala jsem si dobře, protože kartáček mi sedí dokonale. Krásně pročeše a zvýrazní řasy, nanáší tak akorát barvy, takže neslepuje. Nedrolí se, a co je pro mne obrovské plus, neobtiskává a nerozmazává se během dne. 
Trošku jsem se bála odličování, protože pokud už mi řasenka dobře drží celý den, večer většinou nejde dolů, ale s touto si poradí i úplně obyčejný odličovač, za což jsem moc ráda. 
lepší fotku bohužel nemám, protože jsem hlava děravá a vždycky na to zapomenu a vzpomenu si až večer :(
Když to tedy shrnu, řasenka je super, dělá moc pěkný efekt a vydrží mi celý den ve stejném stavu. Co se ještě toho efektu týče, není to úplně mrkací panenka, ale pokud použiji kleštičky a s aplikací si vyhraji, vypadají mé řasy více než dobře. 

Rozhodně ji můžu doporučit a klidně bych si ji pořídila znovu. Kvalita mnohonásobně převažuje nad cenou, která je opravdu nízká a nezrujnuje vás. 

You May Also Like

3 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)