Luhačovice

by - 13:08



Včera nám oficiálně začal podzim! V brzké době chystám článek, ve kterém bych vám ráda ukázala, co na podzimu miluji. Dnešní článek ale bude více o fotkách a dojmech z mé mini dovolené, ze které jsem se včera vrátila. Letos v létě jsem nikde nebyla, mimo republiku jedeme s přítelem až po Vánocích, takže jsme si alespoň teď na přelomu léta a podzimu udělaly s mamkou výlet do lázní. A počasí nám vyšlo naprosto dokonale. Pokud neznáte Luhačovice, určitě můžu doporučit, jezdila jsem tam už jako malá a je to mé oblíbené místo. A ten klid!
V neděli ráno jsme vyrazily směr Luhačovice. Cesta trvá něco málo přes dvě hodinky, asi jako do Prahy, pokud zrovna neparkujete na D1.
Pokud je něčeho v Luhačovicích dostatek, pak je to možností, kde se ubytovat. My jsme nakonec zvolily "rodinné" prostředí a ubytovaly se ve Vládní vile v klidné části města, kousek od kolonády a všech potřebných obchodů a podniků. Vila pochází z roku 1906, pokud se dobře pamatuji, a je opravdu nádherná a má své kouzlo. 
Jen samotnou koupelnu jsme měly větší, než má přítel pokoj, takže sranda a neskutečně jsem si to užívala. 
A co jsem si zamilovala maximálně, byly procházky po kolonádě a okolí městečka. Vyšlo nám krásně počasí, svítilo sluníčko a i když bylo ráno i k večeru už docela zima, na procházky to bylo ideální.
Ten klid, pohoda a žádný stres a spěch, to je k nezaplacení a hrozně mi to chybí. Prostě si jen někde sednete a koukáte, nebo si zajdete do kavárny, sedíte na terase a užíváte si výhled a pohodu. 
A my do kaváren chodily pravidelně a poctivě. Ochutnaly jsme toho hodně a všechno bylo moc dobré. Ono hlavně na čerstvém vzduchu a v pohodě chutná hned všechno lépe!
Jak můžete vidět, opravdu jsme se neměly špatně a už teď mi chybí ten luxus naservírovaného jídla bez starostí.
Zmínila jsem se už, jak hrozně ráda mám teplé oříškové lázeňské oplatky? 

No není to krása? Nikde nikdo, žádné hektické tempo, nervózní lidé, čím jsem starší, tím víc si užívám chvíle klidu.
Pokud máte rádi architekturu, tak si tu určitě přijdete na své, tolik krásných domů a zahrad se jen tak nevidí.
Vydržela bych tam jen sedět a koukat hodně dlouho.
V rámci pobytu jsme byly i ve wellnessu v Hotelu Pohoda a na masážích. Skvěle strávený den, zakončený opravdu velmi slunečnou a teplou procházkou zpátky do vily. V úterý a ve středu bylo vážně nádherně teplo, babí léto je skvělé. 
Bohužel to nějak moc rychle uteklo a domů se nám tedy nechtělo. Ale i těch pár dnů, kdy můžete jen tak vypnout, myslet tak akorát na to, co si objednáte k večeři a užívat si relax, dokáže nabít. Zjistila jsem, že když si vždy najdu něco, na co se těšit, hned je ten život veselejší. Takže momentálně se těším na svatbu, na kterou jdeme za nedlouho a pak? Pak se zase něco najde!

Jak nejraději relaxujete vy?

You May Also Like

7 komentářů

  1. Lázeňské oplatky mám taky ráda a teplé jsou ještě lepší! :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Luhačovice mám ráda a nejvíc mám ráda oplatky s příchutí jablko nebo štrůdl to byl. Teď nevím :D Prostě s jablkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ty jsem nezkoušela, ale dovezla jsem si malina+čokoláda a taky jsou skvělé!

      Vymazat
  3. Ja jsem byla minuly rok v lete na dovolene s pritelem a bylo paradne, libilo se mi tam.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem tam jezdila jako malá s babičkou a pak tam strašně dlouho nebyla, ale tentokrát jsem se znovu zamilovala, určitě se tam zase vrátím :-)

      Vymazat
  4. Vypadá to jako moc pěkný výlet, také jsme byli v Luhačovicích v té době ještě s mým přítelem, dnes už manželem :-) Takže jsem si díky vašemu článku připomněla některé příhody, které se nám tam staly a musím se smát. Třeba jsem tam poprvé zkoušela CBD, což jsem vůbec neměla tušení co je a manžel ho objednal z https://www.cibdol.cz/ :-D Je pravda, že takhle dobře jsem se předtím nikdy nevyspala...

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)