NÁKUPY: ŘÍJEN 2014

by - 16:48

Krásné sváteční úterý!
Doufám, že si užíváte volného den, nebo dokonce podzimních prázdnin, pokud jste ještě školou povinní. Já jsem si dnešek udělala tak trochu relaxační, i když bych nejspíš měla makat do školy, ale někdy je prostě trocha pohody a klidu doma v teple s knížkou a čajem potřeba. Ale vážení, tady končí všechna sranda, protože dneska tu pro vás mám článek s nákupy a novinkami už za říjen a to znamená jediné - že už je prakticky listopad a já bych měla sakra máknout. Ale musím se pochlubit, už mám koupené tři vánoční dárky, aspoň někde jsem tedy napřed :). Tak se jdeme podívat na to, co pěkného jsem si pořídila v říjnu. 
Jelikož mi opět došel deodorant, pořídila jsem si nový, tentokrát od Garnier. Ještě jsem ho neměla a jsem na něj moc zvědavá, kupovala jsem ho v akci v Rossmannu za nějakých 40 Kč. 

Jako další jsem si pořídila nový šampon od značky Dove a tady musím přiznat, že mě hodně zaujalo a donutilo ho vyzkoušet hlavně to balení. To se mi opravdu moc líbí. Šampon už jsem i zkoušela a prozatím jsem s ním spokojená. 

A koupila jsem si taky krém od Biodermy, který byl výrobkem za 99 Kč pro měsíc říjen. Krém pro suchou a citlivou pleť se na zimu hodí vždycky a ráda ho vyzkouším. Jako dárek jsem potom od slečny dostala vzorek séra z řady Hydrabio, který mám i v plném balení a jsem s ním moc spokojená.
Dále tu mám 4 dárečky. Lush Pop In The Bath jsem dostala od kamaráda z jeho cesty do Jihoafrické republiky. A čistící pěnu, ubrousky a olejíček do vlasů od Douglasu jsem dostala jako dárek a omluvu za zmeškanou pozvánku na akci (aneb Česká pošta je vážně na nic...).
No a pak tu mám pár věcí, z nichž většinu jste již mohli vidět v článku "Nedělní Haul" odkaz ZDE.
NARS nové stíny a rtěnku jste tedy už viděli a samostatné články na ně také budou. Stejně tak jsem vám už ukazovala INGLOT paletku na míchání make-upu a konturku od Catrice. CC krém Bourjois jsem už zkoušela a vypadá to, že budeme kamarádi, stejně tak jako s make-upem od Rimmelu. Měla jsem jeho starší verzi pár let zpátky a byla jsem s ní opravdu spokojená, hlavně mi vyhovovalo to, že se neotíral, což se na podzimní nachlazení vážně hodí :). 

Od Essence jsem si pořídila ořezávátko, protože se mi to staré už rozpadlo. A v Douglasu jsem si koupila slavný Clarins lesko-balzám, který měli v akci. V brzké době čekejte článek, který bude porovnávat Clarins s jeho dvojčetem od Catrice.

 V říjnu jsem také navštívila pár akcí, jako třeba Podzimní nákupy v Reservedu nebo včerejší Night Shopping ve Vaňkovce, který byl mimochodem dost masakr a rok od roku mi to přijde větší tlačenice. U Dobrovského jsem měla vyhlídnuté nějaké knížky, ale vzdala jsem to, Čekala bych tam do půlnoci a za těch 20 % mi to nestálo. Navíc mám stejně na ISIC kartu slevu tak jako tak. A i v obchodech jako Stradivarius či Reserved se moc nedalo pohnout, všude vedro a milion lidí...

Užívejte zbytku volna a budu ráda, když mi napíšete, co pěkného jste si pořídili vy a třeba co plánujete koupit blízkým na Vánoce vy?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Tu Biodermu jsem si ktaké koupila :) Používám ji necelých 14 dní a jsem moc spokojená. Teďka je to základní část mé péče o pleť, spolu s olivovým mýdlem a paráda :-) ... Jinak, klidně bych uvítala nějakou recenzi na ten šampon Dove. Ten mě hodně zaujal už v DM a hodně by mě zajímalo, jestli stojí za koupi :-))

    Měj se,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobře, píšu si, zatím jsem ho zkoušela asi dvakrát nebo třikrát, takže až ho pořádně prověřím, napíšu :)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)