OBLÍBENÉ: ŘÍJEN 2014

by - 9:00

Zdravím!
To, co jsem si pořídila v říjnu jsem vám už ukazovala a dneska vám pro změnu ukážu, co jsem si v říjnu oblíbila. Jak ten čas šíleně letí, přijde mi, že fotím a píšu jen nákupy a oblíbence a kdybych si nepsala, co jsem používala více nebo co mne zaujalo, ani bych si to nepamatovala, protože spoustu věcí dělám automaticky. Tak se jdeme podívat na to, co jsem si v říjnu oblíbila!
Jak můžete vidět sami, zas tolik toho není, ale je to aspoň pestré. Říjen u mě byl ve znamení zabydlování se do nového, nakupování podzimních dekorací a podobně. Také mi pořádně začala škola, takže jsem spíše věnovala čas jí a na kosmetiku až zas tak nemyslela. Ráno jsem se líčila stálicemi, abych byla rychle hotová a o víkendech jsem většinou byla tak různě pryč, že jsem na nějaké kreativní hrátky s make-upe taky čas neměla. A přesně tohle je vidět i na říjnových oblíbencích - prostě stálice, u kterých vím, že mě nezradí!
Jako první tu tedy mám odličovací ubrousky Balea z limitované edice s vůní malin. Používám je na setření odličovacího oleje Saloos a skvěle setřou zbytky líčidel i řasenky, takže mému účelu vyhovují maximálně a jsem s nimi spokojená. Co nesetřou ony s olejem, dočistím micelárkou od Biodermy
Z péče tu pak ještě mám vzoreček krému od Biodermy z řady Sébium, který jsem používala posledních 14 dnů, kdy se má pleť rozhodla, že mi ukáže, jak se umí zlobit za těch pár let, co jsem užívala antikoncepci. Naštěstí se zase na chvíli umoudřila, takže krém odkládám na poličku, až si to opět rozmyslí. 

Z dekorativní kosmetiky jsem si naprosto oblíbila můj nový NARS Sheer Glow make-up, opět se můžete těšit na samostatný článek. Z šuplíku jsem také znovu vytáhla řasenku od Maybelline Colossal Go Extreme, která už trošku vyschla a konečně mi přestala dělat šmouhy pod očima, a rtěnku od Rimmelu v nádherném odstínu Airy Fairy. No a nezapomněla jsem také na stín od NYX ve vínové barvě, který se mi na podzim vyloženě hodí. 
A pak tu mám něco typicky podzimního/zimního - svíčky. Miluju je, doma svítíme pořád a všude a nejraději mám svíčky z IKEA, třeba červenou s vůni lesních jahod nebo klasickou vanilkovou. A Yankee Candle a jejich vosky či svíčky jsou také mé stálice. Za nedlouho se můžete těšit také na článek s podzimními dekoracemi, kde svíčky určitě uvidíte znovu! :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Teda na ten make up bych byla docela zvědavá, asi si dojdu pro vzorek do Sephory, kryje méně nebo více?Něco hledám, ale pořád mi to není nějak souzeno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se jej nemůžu nabažit, určitě si pro vzoreček jdi, pleť je po něm opravdu krásně zářivá, ale ne lesklá, prostě přesně to "sheer glow", řekla bych, že kryje středně a spíš více, pleť sjednotí, korektor ale na červenější pupínky nebo tmavší kruhy pod očima potřebuju, ale ten potřebuju i s mega krycím Revlonem Colorstay

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)