CATRICE Colour Correcting Mattifying Powder

by - 21:03

Včera jsem se namlsala sluníčka a tepla a dneska jsem málem umrzla a deštník byl v tom větříčku naprosto zbytečný! No, kdo se v tom počasí má vyznat? Jak se vlastně máte? Já jen nestačím zírat, jak ten čas strašně letí. Tento týden mám ve škole blokovou výuku, což znamená, že tam sedím od rána do večera a hned další týden mám zkoušku, jo, super...Konečně jsem se dostala k tomu něco zase sepsat a dneska vám představím poměrně nový produkt od značky Catrice - Colour Correcting pudr.

Jak už se dá z názvu vyčíst, jde o pudr, který by měl neutralizovat nedokonalosti pleti díky barvám, které obsahuje. Jak pak uvidíte níže, pudr je prakticky bezbarvý, ale v balení má tělovou barvu, lososovou, fialovou i zelenou, prostě klasické barvy, které se používají k neutralizaci barevných nedokonalostí pleti.
K dostání je pouze v jednom provedení, takže moc nechápu, proč se odstín jmenuje "010 Delicate Blossom", nicméně nemusíte si dělat starosti, že netrefíte správný odstín, prostě je jen jeden. Catrice má moc pěkné obaly a i tento pudr je v jejich klasické plastovém a průhledném. Vzhledově pěkné, uvidíme, jak dlouho vydrží pohromadě. Pudr obsahuje 8 gramů. 
Co se samotného pudru týče, musím říct, že mě zaujal už v prospektech novinek, které Catrice chystá. Nejen že vypadá vzhledově dobře, ale lákal mě hlavně ten efekt, který slibuje. 
Pudr je poměrně dobře namletý, je jemný, ale po pár použitích musím říct, že je na můj vkus až moc tvrdý. Když se snažím obličej zapudrovat, musím hodně a několikrát štětcem přejíždět a stejně mám pocit, že jsem vlastně nic nenabrala. 
To co vás určitě nejvíce zajímá je to, jaký vlastně pudr je a jak funguje. A tady je ten hlavní problém. On totiž bohužel jen dobře vypadá a tím to končí. Jak jsem říkala, ať nabírám jak nabírám, na obličej po zapudrování nevidím změnu. Nematuje, rozhodně nedělá žádnou korekci, nic. Nevím jestli mám třeba vadný kus, moc tvrdý, ale nemyslím si. Je to pro mě zklamání a rozhodně ho nemůžu doporučit, jsou to vyhozené peníze, to si raději kupte pudr od NYC, cenově vás to vyjde levněji a alespoň bude fungovat.

Pudr jsem kupovala v Rossmannu za cca 120 Kč. 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Mám z něj podobný dojem, že by dva vadné kusy? :-/
    Naopak naprosto výborně se mi od Catrice osvědčil Prime and Fine matující voděodolný pudr, ten je skutečně jednička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no bojím se, že to vadnými kusy nebude...jinak má Catrice moc ráda a třeba bázi Prime a Fine mám jako jednu z těch nej, na pudr ze stejné řady jsem slyšela taky samou chválu, ale tohle se asi nepovedlo, nejspíš to trošku překombinovali no :(

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)