L´ORÉAL Nude Magique Eau De Teint make-up

by - 13:19

 Zdravím Vás!
Konečně máme po včerejším propršeném (spíš to chvílemi byla průtrž mračen...) dni zase sluníčko a já tu pro vás mám další článek. Tentokrát to bude o make-upu, který už tak úplně novinka není a patří k těm, které většina buď miluje a nebo nesnáší. Zajímá vás, jak vyhovuje mě a co na něj říkám? Tak tady to je - L'oréal NUDE MAGIQUE Eau De Teint.


Make-up spatřil světlo světa už nějaký ten rok zpět, ale u nás je k dostání někdy od prázdnin, jestli se dobře pamatuju. Kupovala jsem si ho v akci v Rossmannu za zaváděcí cenu, protože jsem chtěla vyzkoušet ten "pudrový efekt" a lákalo mě na léto jeho lehká textura.
Vezmu to pěkně popořadě a začnu samotným balením, které se mi osobě hodně líbí. Přijde mi elegantní, kombinace barev se mi zamlouvá a jednoduše je pěkné. ALE je zároveň hrozně nepraktické. Tlusté sklo je těžké, přitom make-up má obsah jen 20 ml a ne klasických 30 ml. A také mi schází pumpička. Tohle je jedna z věcí, na kterou si stěžuje snad každý a i já na tom nejsem jinak. Na to, jak hrozně je produkt tekutý, je tento systém "vylij si sám" prostě naprd. Upatlete se, vyteče vám toho buď hrozně málo a děláte to na desetkrát a nebo se rovnou úspěšně polejete. 
Vzhledově je však vše ok. K dostání jsou u nás tuším pouze 4 odstíny. Já jsem si koupila klasicky ten nejsvětlejší - 100 PORCELAINE. No a tady mám další problém. Na zimu je pro mě nepoužitelný. Přes léto se nosit dal, ale já nevím, vždycky, když jsem ho nanesla, tak to bylo ok a po nějaké době jsem byla celá dooranžova. Make-up na mně prostě do hodiny oxiduje a už to nevypadá bůhví jak pěkně.
Samotná textura make-up mi vyhovuje, i když se s ním musí pracovat hodně rychle, protože zasychá opravdu bleskově. Na pleti vytvoří jemný povrch a poměrně slušně se i roztírá, ale občas, když spěchám, tak mi přijde, že flekatí. Hrozně se mi líbí, jak vypadá, když si ho nanesu, ale ten efekt je prostě po chvíli pryč. 
O nějaké výdrž se také bohužel moc mluvit nedá. Nemám nijak mastný obličej, pouze mastnější T-zónu. Během dne mi nejen oxiduje, ale i mizí a kolem nosu a mezi obočím a dále na čele toho večer už moc není. Když jsem měla rýmu, to byla totální katastrofa. Vrstvit se také nedá, vzhledem ke své textuře začne akorát dělat hrudky a fleky, takže to snad ani nezkoušejte. 
Mrzí mě, že mi tohle dělá, protože pokud by vydržel tak, jak jen nanesu jak barevně, tak vším ostatním, milovala bych ho, takhle je mi ale docela k ničemu. Pokud vás zajímá krytí, tak to je taky v podstatě nulové. Pouze pěkně sjednotí a možná lehce skryje drobné flíčky, ale korektor je nutností. 
Za mě tedy bohužel nedoporučuji. Make-up stojí okolo 300 za pouhých 20 ml a za to mi opravdu nestojí. Špatný výběr barev, oxidace, flekatění a prakticky nulová výdrž, to jsou věci, které mu odpustit nemůžu.
I tak mám ráda ten pocit na pleti, jemný a přirozený, škoda, že nevydrží.

Zkoušeli jste tento make-up? Vyhovuje vám?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)