OBLÍBENÉ: Září 2014

by - 9:30

Krásné pondělí!
Včera jsem vám ukázala, co jsem si během září pořídila a dneska jsou na řadě oblíbené produkty. Určitě už víte, že jsem se skoro celé září stěhovala a montovala nábytek, takže jsem na kosmetiku neměla zas takový čas (a chudinka byla v krabicích všude po bytě), ale i tak tu pár oblíbených produktů mám. A teď mě pro změnu přepadla klasická podzimní viróza, která mě skolila teda pořádně a z ničeno nic.
Oproti nákupům je toho opravdu málo, ale jsou to zase věci prověřené časem. Většina patří do řady dekorativní kosmetiky, krom mléka od Dove a bonusu, který vám ukážu jako poslední.

Pokud nemám zrovna extra suché období, je mi v podstatě jedno, jakým mlékem či máslem se mažu, toto od Dove jsem dostala v Rossmannu k nákupu a je moc fajn a příjemně voní.
V oblíbencích jsem CC krém od Max Factoru už měla a je tu opět, protože je prostě skvělý. Hlavně na léto a ten přechod mezi ním a podzimem mi vyhovuje maximálně. Vypadá přirozeně a slušně kryje, jen bych uvítala více odstínů. 

Jako další tu mám tužku na oči od Estée Lauder Double Wear. Je to nádherná krémová hnědá, která drží a drží a vypadá moc pěkně. 

A další tu je můj oblíbený štětec na oči od Sephory. Je krásně pevný a hustý, jemný a skvěle se mi s ním kreslí spodní linka. 
Dále tu mám tvářenku od Lancomu, která se mi perfektně hodí do podzimního make-upu. Má nejen krásné balení, ale také krásně vypadá na tvářích. 
Škoda, že už se setřel skoro celý její vzor, ale patřila mezi ty tvářenky, na které vám stačí jen koukat a jste spokojení :)
No a jako bonus tu tentokrát mám tuhle "chytrou knihu" od Sherry Argovové "proč muži milují potvory a hodným holkám zůstanou oči pro pláč". Je to taková ta kniha, kterou nesmíte brát jako návod na život a ani moc vážně, ale přeci jen sem tam nějaké moudro tam je a minimálně dobře se to čte, prostě se u toho vždycky usmějete a řekne si "no jo".

Tak, to by bylo vše, tentokrát toho bylo opravdu jen pár, ale v říjnu se budu více snažit.

Co jste si oblíbili vy?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)