NYX Eye Shadow ES15 RUST

by - 22:08

Nutím se tu už asi hodinu dělat něco do školy, nebo aspoň psát diplomku, ale ani jedno se mi strašně nechce, znáte to? Udělala jsem si čaj, vzala notebook do postele a rozhodla se prvně sepsat článek sem a pak se pokusit donutit se pracovat. Dneska bych vám tedy ráda ukázala oční stíny, které jsem si koupila teprve nedávno, ale získaly si mne a bylo to taková ta láska na první pohled. Navíc se perfektně hodí na podzim - NYX v odstínu RUST.

Pár produktů od značky NYX sice doma mám, ale s očními stíny jsem prozatím žádné zkušenosti neměla, i když se mi jejich mono stíny vždy líbily jejich roztomilým balením. Nedávno jsem se tedy rozhodla je konečně také vyzkoušet a hned na první pohled mě zaujal odstín RUST, který je v pro mě nádherné hnědo-vínové podzimní barvičce s lehkým zlatavým třpytem.
Stíny mají, jak už jsem říkala, pro mě roztomilé malé balení. Nicméně je to obyčejný plast a ze začátku jsem se trošku bála, ale drží. Mají 2,4 gramů a k dostání v Douglasu bylo asi 10-15 různých barviček.
Moc se mi líbí vyražená vzor na stínech, ten tomu dodává ten pravý šmrnc. Jinak je balení funkční a to je hlavní. Ale teď už k samotným stínům. Nejen, že je to opravdu nádherná barva, která mi sama o sobě evokuje podzim, ale stíny jsou velmi dobře pigmentované, práší tak nějak normálně, nic extra a vydrží. Jsou krásně máslové a velmi dobře se roztírají a s bází mi vydrží v pohodě celý den.
Ta barva je opravdu nádherná, no posuďte sami. Když jsem si ji kupovala, líbila se mi, ale až doma po tom, co jsem si ji pořádně prozkoušela jsem prostě jen vzdychla ach. Moc se mi líbí.
Jak vidíte, stíny jsou vážně skvěle pigmentované, tady jsem jen lehce přejela a otřela barvu na ruku. Mají krásný lehký třpyt a na očích vypadají velmi dobře. Trošku jsem se toho ze začátku bála, ale nebylo třeba.
Určitě si je běžte omrknout. Stojí okolo 150 Kč, což není zase tak moc a rozhodně nejsou k zahození. Vlastně jim nemám co vytknou, až na to balení, které by mohlo být malinko pevnější, ale jak říkám, funguje a drží, takže je to spíše připomínka, než výtka. 
V Brně je seženete ve Vaňkovce, jinak jsou k dostání i na internetu.

Tak co, znáte stíny od NYX? A jaká je vaše oblíbená podzimní barvička?

You May Also Like

8 komentářů

  1. Mmmn, nějak si mě nalákala si nějaké stíny koupit. Sice si raději kupuju paletky než mono stíny, ale občas si nějaký koupím. Tvoje vybraná barvička se mi moc nelíbí, ale myslím, že bych si nějakého favorita od Nyx vybrala. ;)
    Jelikož se do Brna moc nedostanu, chtěla jsem se zeptat, jestli nevíš jestli se někde v Brně dá sehnat kosmetika Mac? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také mono stíny už moc nekupuju, ale tyhle jsou moc fajn :) a bohužel nevím o tom, že by se v Brně MAC dal sehnat, pouze v Praze :(

      Vymazat
    2. Já jsem teďka podlehla paletkám od Sleek. :D Zatím mám ve své sbírce jen 2 paletky, ale pokokuji po dalších. ale je pravda, že třeba mono stíny se někdy hodí víc než vláčení se s větší paletkou.
      Mno já jenom, jsem nad tím přemýšlela, že bych si něco konečně od Mac pořídila. I když mě ta značka nikdy moc nenadchla. Škoda, že jenom v Praze, kde často ani většinu věcí ani nemají. :/ Nebo se všechno zázračně vykoupilo, protože asi všichni věděli, že jsem chtěla být při své první návštěvě odvážná a chtěla jsem utrácet. :D
      Ale bylo by fajn, kdyby byl i v Brně. :D

      Vymazat
    3. vždycky, když se v Brně otevírá nějaké nové obchodní centrum, tajně doufám, že se dočkáme třeba Starbucks nebo MAC a podobně a pořád nic, taky mám pár věcí od MAC vyhlídnutých, ale do Prahy se jen tak nedostanu a tak mám zatím smůlu :/

      Vymazat
    4. Mno tak ten Starbucks bych si taky nechala líbit. Mno, jak to tak vidím, že pokud si konečně najdu práci v Brně a přestěhuji se tam, tak asi stejně finančně zkrachuji. :D Zatím teď bydlím cca 25 km od Brna a cesta trvá jen 30 min a přítel žije u Brna (ale spíše bydlí u mě :D) a pracuje v Brně, takže bych tam mohla bývat často, ale nějak se tam často nedostávám.
      Ale s takovými značkami je to u nás v Česku dost mizerné. :/ Se beztak jednoho naštvu a nechám se od přítele opravdu ukecat a pojedem na nějaký ten čas do Anglie. Sice bych tam nejspíš všechno co bych vydělala utratila a stěží bych měla na cestu zpátky, ale ty nákupy by stály za to. :D

      Vymazat
    5. určitě není těžký tady peníze utratit, ale rozhodně tu není k dostání tolik věcí jako v Anglii, tam si pak člověk přijde jako v ráji i když cenově je to tam taky jinde, kosmetika většinou ještě dražší, ale výběr stojí za to :)

      Vymazat
    6. Mno kéžby se momentálně ke mě ty peníze dostávaly a já je mohla utrácet. :/ :D
      Ale tak výběr je samozřejmě úplně někde jinde, to je jasný. Ale tak všechno tam není až tak dražší. Hlavně když si vezmeš to, kolik si tam člověk vydělá...
      My tady v Čr hlavně máme dost slev a akcí (myslím tím hlavně drogérkovou kosmetiku), což je taky super. Akorát ten výběr už je horší... :/
      Ale myslím, že bych si z Anglie hlavně dovezla zásobu Crest pásků a zubních past, které tam jsou cenově samozřejmě úplně jinde.

      Vymazat
  2. tak řekla bych, že jako tvářenka se to určitě použít dá taky :)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)