Nedělní HAUL

by - 22:36

Včera jsme si s mamkou udělaly opět holčičí den a vydaly se na nákupy. Za týden mám svátek a chtěly jsem ještě nějaké drobnosti do bytu a podzimní dekorace, takže jsem to vzaly tak nějak najednou. Tentokrát jsem šla na jistotu a měla jsem předem vyhlídnuté věci, pro které si jdu a docela se mi to povedlo i dodržet. A jak bylo krásně venku! No užily jsem si to a já si pro vás připravila krátký článek. Jen omluvte kvalitu fotek, která tentokrát není nic moc, protože jsem to fotila hned odpoledne, jak jsem dorazila domů a už bylo šero...
Jak můžete vidět, tentokrát jsem to vzala spíše přes kosmetiku, než oblečení. Na nějaké podzimní kousky se chystám hlavně ve čtvrtek, kdy se konají klasické "Podzimní nákupy v Reservedu", tak snad něco ukořistím. 
Naše první zastávka ale byla IKEA, kde jsem chtěla nějaké svíčky a hlavně povlečení, protože jsem na novou postel měla zatím jen jedno. Oboje jsem pořídila a nakoupily jsme i nějaké ty podzimní dekorace, na které nejspíš taky napíšu článek, pro inspiraci. IKEA má po delší době nějaké nové zboží a platí to i pro svíčky, tak určitě omrkněte novinky. 
Dále jsem si chtěla pořídit nějaké spodní prádlo v INTIMISSIMI. Nakonec jsem si jednu podprsenku koupila já a druhou jsem dostala od mamky k svátku. Klasika - jedna tělová a jedna černá a jsou perfektní i když tak na první pohled nevypadají, doporučuji omrknout. 
Ve Vaňkovce jsem naběhla do Marionnaudu a šla si na jistotu pro CC krém Bourjois, který mají v září v akci za 193 Kč (sleva 40 %). No, jelikož je Vaňkovka dost na ráně, tak to bylo samozřejmě vše vybrakované, ale IKEA to zachránila a nová pobočka Marionnaudu v Shopping Parku měla CC krému až až. 
V INLGOTU jsem měla už dávno vyhlídnutou paletku na make-up, ale vždycky jsem na ni zapomněla, i na Dnech Marianne bohužel...Tentokrát jsem si ale vzpomněla a je moje i se vzorečkem vůně od Dior.
No a moje poslední a hlavní stanice byla Sephora, kde jsem nakonec vzala o jednu věc více, ale nešlo odolat :)
Za penízky od babičky a taťky jsem si plánovala koupit od NARS jeden nový stín a jednu novou rtěnku...
...a opět se mi potvrdilo, jak se mi nevyplácí chodit na nákupy s mamkou :)) Vybírala jsem z nových stínů Dual Intensity Eyeshadow mezi odstíny Himalia a Phoebe a nakonec si je vzala oba, protože ty stíny jsou vážně skvělý a to platí jak pro obaly, tak pro stín samotný. (Články budou!)

No a chtěla jsem také jejich novou rtěnku Audacious Lipstik a nakonec si vzala odstín Vera, což je krásná podzimní fialová barva a opět nebojte, článek bude. 

Na pokladně jsem pak dostala spoustu vzorečků a jako dárek je teď v Sephoře ke dvěma produktům NARS jejich báze. Musíte si o ni ale říct, většinou se k tomu moc nemají, i když mají všude spoustu letáčků s upozorněním...Na bázi se ale hrozně těším a jsem zvědavá, jaká bude. 
No a jelikož jsem doma neměla žádnou konturku k té nové rtěnce, tak jsem si v Rossmannu vzala obyčejnou od Catrice, která je ale mimochodem moc fajn a odstínem jsem se také trefila. 

Tak, to je vše, podzimní dekorace vám ukážu zase někdy příště a budu ráda, když mi napíšete, čím si doma připomínáte podzim vy.

You May Also Like

2 komentářů

  1. Já jsem byla v Ikee v neděli a koupovala jsem úplně to samé :-D povlečení na postel a svíčky :)) Akočát obojí jiný typ :)) Pěkné nákupy - rtěnku od NARS bych si také nechala líbit :o))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo Ikea to vždycky jistí a poslední dobou si to asi říkají všichni, protože je tam pravidelně narváno :)) a rtěnku jsem zatím zkoušela dvakrát a nezklamala, tak uvidíme, ale vypadá to nadějně! :)))

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)