OBLÍBENÉ: duben 2014

by - 13:49

Ahojky!
Konec měsíce se nám už zase blíží a pro všechny, kteří letos maturují, či mají "jen" zkouškové nebo státnice, začíná ten správný kolotoč. Jojo, už se na to moc těším. Opět tu jsem s článkem o mých oblíbencích za měsíc duben. Tentokrát je to tak od každého něco, jak dekorativní, tak také pečující kosmetika. A jdeme rovnou na to.


O tomto mangovém másle jsem zde psala jeden z posledních článků. Tento měsíc jsem ho začala používat a nemazala jsem se prakticky ničím jiným. Opravdu je skvělé, krásně voní a co se mi líbí nejvíce - rychle se vsakuje a to já umím ocenit :)

Recenze ZDE
O značce Aussie jsem se zde už také zmiňovala v souvislosti s 3Minute Miracle. K Vánocům jsem ale dostala také šampon a kondicionér od této značky. Kondicionér je fajn, ale se šamponem jsem měla zezačátku trošku problém. Hrozně mi po něm elektrizovaly mé už tak rozevláté vlasy a přišlo mi, že mi spíš vlasy "ulízal", než pořádně umyl a dodal jim trochu objem. Přesto jsem ho tak nějak používala a co se nestalo - poslední asi měsíc a půl mi začal vyhovovat, vlasy mám po něm krásně umyté a vydrží i poměrně dlouho nezmaštěné. Nevím čím to, ale rozhodně jsem ho tento měsíc používala pořád a za ten obrat o 180 stupňů si zaslouží být v oblíbencích.

Krém od Biodermy jsem si kupovala na začátku měsíce a ihned jsem mu přišla na chuť. Krom toho, že se mi moc líbí balení s pumpičkou je i samotný krém vážně dobrý. Hydratuje hodně a přitom je po něm pleť jemná a ne příliš mastná, jestli mi rozumíte. Takže i tento krém si své místo zde zaslouží. 
Teď trocha té dekorativní kosmetiky. Nivea Lip Butter už v oblíbených pravděpodobně bylo, ale já se k němu vždy ráda znovu a znovu vracím. V Anglii jsem si pořizovala dva kalíšky a i když je používám celkem často, pořád jsou skoro plné. 

Recenze ZDE.

Rtěnky od Rimmelu v nových obalech jsou skvělé a já už mám doma asi 3 odstíny. Tento 630 Coral Britannia je nádherná korálová barva, kterou jsem tento měsíc nosila velmi často. Bohužel je to jeden z odstínů, který většinou mají jen ve větších drogeriích a chvíli mi trvalo, než jsem ho sehnala.

No a make-up od Lorealu si zde své místo také zaslouží. Opět jsem si ho kupovala teprve tento měsíc, ale musím říct, že je vážně dobrý. Sice je na mě tmavý, takže ho ještě míchám se světlým BBčkem, ale krásně si na pleti sedne a dlouho vydrží. Zatím po něm sahám každé pracovní ráno.
Tužidla na vlasy jsem používala na střední a pak od nich na dlouhou dobu upustila. Mám teď ale trošku kratší vlasy a chtěla jsem jim dodat trochu objemu, a tak jsem hledala, které by bylo nej. A když jsem v Tetě narazila na akci 50 % na výrobky Toni and Guy, bylo to jasné. Tohle tužidlo má pěkné balení a je velké. Ale co je hlavní, neslepuje mi vlasy jako si pamatuju, že mi dělaly ty obyčejné a opravdu tam vidím nějaký objem navíc. Určitě na něj ještě budu psát recenzi, protože si to zaslouží. 

No a jako posledního oblíbence tu máme tuhle kráskou, kterou už znáte. Je to paletka od Sleeku s názvem Vintage Romance a já ji hodně používala na podzim. Teď jsem po ní jedno ráno zase sáhla a nějak si zamilovala ty fialkové odstíny, takže momentálně je to má favoritka. 

Recenze ZDE.

A jací jsou vaši oblíbenci za poslední dobu?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)