WISHLIST duben 2014

by - 22:26

V dnešním článku bych vám ráda ukázala svůj současný WishList a budu moc ráda, když mi napíšete, co byste si rádi koupili vy, nebo co vás v poslední době zaujalo.


  • RYOR sérum na rozšířené póry - tahle novinka od Ryoru mě zaujala na první pohled a potom, co jsem vyzkoušela jejich novou bázi bych si ráda pořídila i toto sérum. Jejich krémy mi vyhovují a mám je ráda, navíc je to kosmetika cenově dostupná pro každého
  • MAC SkinFinish - po nějaké toužím už zatraceně dlouho, ale pořád jsem se nedostala do MACu do Prahy, abych je omrkla na vlastní oči. Zatím tedy obdivuji na netu u blogerek a těším se, že jednou bude taky můj. Obecně bych od MACu moc ráda vyzkoušela nějaký produkt na pleť, zatím mám jen rtěnku.
  • BENEFIT They're Real řasenka - na tuhle řasenku pěje slávu nad každý, kdo ji zkusí a když jsem viděla ty fotky po použití, vlastně se ani nedivím. Nevím, jaká by byla na mé řasy, ale rozhodně mě láká a až bude zase nějaká sleva v Sephoře, asi si na ni políčím.
  • ORLY Bonder - opět jedna z novinek, která už je k dostání také u nás v Sephoře. Jde o podklad po lak a slyšela jsem na něj od zahraničních blogerek docela dobré ohlasy. Navíc, kdo by nechtěl, aby mu lak zatraceně dlouho vydržel a neodlupoval se?
  • Clinique péče o pleť - od Clinique už jsem pár kousků na pleť vyzkoušela a musím říct, že si mě tato značka získává stále více, proto bych si do budoucna ráda pořídila nějaké další produkty
  • Estée Lauder Pure Color Envy rtěnka - nové rtěnky od Estée Lauder mají přímo božskou konzistenci, je to něco jako máslíčko a ty barvy! V Sephoře jsem zatím jen okukovala, ale moc se mi líbí
  • NYX Lip Butter - a tohle je taky jedna z věcí, na kterou mám políčeno už dlouho. Opět díky zahraničním blogerkám a opět bych ráda vyzkoušela, protože jsou prý super, tak uvidíme.

Tak a to je zatím vše, myslím, že až uvidíte mé dubnové nákupy, tak pochopíte, že bych si toho už ani přát víc neměla, trochu jsem se neudržela no, a to jsem taaaak chtěla! :))


You May Also Like

2 komentářů

  1. Ryor jsm chtěla taky vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Řasenka od Benefitu super, NYX lesky, ok no, ale pokud máš víc pigmentované rty, tak nic moc. Já tyhle co máš na obrázku nemůžu mít, nejdou vidět, samozřejmě myslím ty světlejší, ne ty rudé :) Zbytek věcí neznám. Jedině MAC ten bych taky chtěla moc, ale vyzkoušený nemám, zatím jen rtěnky :)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)