NÁKUPY: duben 2013

by - 9:30

Ahojky!
Dneska jeden takový skoro provinilý článek. Víte, jak jsem v březnu říkala, že teď se budu krotit? Tak to teď v dubnu nějak nedopadlo a nějakou divnou shodou okolností je to ještě horší, než v březnu. Ale samozřejmě jsem moc ráda, že jsem si věci pořídila, jen takové to malinké svědomí uvnitř mi říká, že bych se měla naučit být více zásadová, aspoň v něčem. No konec vykecávání, to vás určitě nezajímá, a jdeme se podívat, čím že jsem to zhřešila! :)

Jak už určitě víte, Bioderma má každý měsíc nějaký produkt v akci za 99 Kč. Březnový BB krém mě nechal chladnou, ale dubnový produkt už rozhodně ne. Tentokrát se totiž do akce dostal krém Hydrabio Riche a jelikož teď na hydratačních krémech od této značky docela ulítávám, pořídila jsem si rovnou dvě balení. 

No a pak jsme si s mamkou udělaly holčičí odpoledne po práci a vydaly se do Olympie. Tam jsem poctivě uplatnila slevy v Sephoře a pořídila si korektor od Estée Lauder Double Wear a nový Lip Lover od Lancome, který je mimochodem naprosto božský.
Začátkem měsíce jsem to s nákupy vzala pozvolna a koupila si dalmatinový top coat od Essence a pak puntíkatý lak od Gabrielly Salvete, který mě mimochodem docela zklamal a jak jsem tak četla, tak nejsem jediná. V Tetě měli velmi pěknou akci na L´oréal, takže jsem konečně vyzkoušela jejich True Match make-up, který je na mě sice zatím tmavý, ale míchám ho se světlým BBčkem a výsledek je tak akorát. 
No a pak jsem tak dvakrát byla v sobotu v práci a cestou domů se "jen tak" stavila v drogerii a jediné, co jsem si plánovala koupit, byla nová báze od Ryoru, ten zbytek byla náhoda. Mint tužku na oči jsem sháněla poměrně dlouho, pak jsem to vzdala a teď mi úplně náhodou přišla pod ruku tahle od Catrice, takže jsem si ji prostě musela koupit. Lepidlo od Essence mám jen na zkoušku, abych se naučila s řasama. Set na obočí také na zkoušku, protože jsem chtěla zkusit i něco jiného než tužku a navíc mám teď tmavší vlasy a ta tmavě hnědá je přesně ten správný odstín. 
Stíny od Urban Decay jsou v nádherném mint odstínu se třpytkama, přesně to, co mám na jaro ráda, takže jsem také neodolala, navíc byly na směšných 149 Kč. A Rimmel rtěnka v odstínu 630 Coral Britannia je nádherná korálová barvička, která mi rovněž evokuje jaro a byla v akci, takže mi taky nějak záhadně skončila v košíku...
Odličovač očí byl snad jediný "oprávněný nákup", protože mi doma již dochází. V Rossmannu měli akci na tento od Garnier, který má naprosto rozkošné balení, tak uvidíme, jaký bude. Garnier Deo jsem také chtěla vyzkoušet, protože jeho kolegyně Rexona mi vcelku vyhovuje, tenhle prozatím krásně voní a zdá se, že budeme kamarádi. V lékárně jsem poté doplnila zásobu Tea Tree olejíčku, který mi mimochodem udělal přes noc s pupínkem naprostý zázrak. 
Vlastně ještě tento lak na vlasy od Welly je oprávněný, protože mi můj Taft došel. Měla jsem červený, asi druhé nebo třetí balení a předtím jsem ho měla ráda, ale teď mi přišlo, že nějak více slepoval, sáhla jsem tedy po tomto, který vím, že mi také vyhovoval. A opět byl v Rossmannu v akci. 
Teta měla jednu dobu obrovské slevy na značku Tony and Guy. Já od nich mám zatím jen Sea Salt sprej který je fajn a tužidlo jsem chtěla vyzkoušet už dlouho. Navíc je poměrně velké a moc se mi líbí balení. První dojmy jsou z něj super a určitě o něm uslyšíte více. 
No a jako poslední věc tu máme suchý šampon od Batiste, který mi už došel (od léta je to do cela výdrž :)). Naštěstí v Douglasu už tyto šampony neženete, takže jsem si tam zaběhla pro nové balení. Sáhla jsem po krásném jarním, které i příjemně svěže voní. 

No, tak to už je vážně všechno, až mě docela vyděsilo kolik toho je, takhle pohromadě. Ale co už, žijeme jen jednou, tak proč si neudělat radost :)

You May Also Like

1 komentářů

  1. Ty laky jsou krasny, dalmatin chci taky a po novych GS mrknu take. Laka me odlicovac Garnier, kdyz ma posilovat rasy, jinak nepouzivam, tak nevim, zda neni blbost. V deo mam svou stalici ale Garnier me opet laka vyzkouset.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)