Spotřebováno: únor 2013

by - 15:22

Zdravím!
Taky máte někdy ten pocit, že to nemůže být náhoda, když vám většina věcí dojde najednou, skoro ve stejný den? Já docela často. Únor byl takovým "dodělávacím" měsícem, produkty v článku jsem dopotřebovala úplně a dalších několik už taky dodělávám. Prostě zákon schválnosti!




Celkem jsem tedy dodělala 7 výrobků a prakticky u všech můžu říct, že bych si je pořídila/pořídím znovu.

  1. Schwarzkopf taft lak na vlasy - laky této značky mám v poslední době nejraději, skvěle fungují a mají příjemné vůně, ne takové ty "lakové", momentálně mám od vánoc stejný lak v červené verzi, která dodává vlasům lesk, což opravdu funguje, ale až jej dopotřebuji, tak se pravděpodobně vrátím zpět k tomuto zelenému, který mi zatím vyhovoval nejvíce ze všech (Rossmann, 49,90 Kč)
  2. Ryor dvoufázový odličovač - tento odličovák mám už druhý a za mě je jeden z nejlepších, co jsem kdy vyzkoušela (používám ho pouze na odličování oči), momentálně mám zelený Garnier, který také není špatný, ale odličuje o něco hůře (Rossmann, cca 90-100 Kč)
  3. Ryor mořské řasy -  noční krém - ještě než jsem ho spotřebovala, už jsem doma měla další balení, používám ho společně s jeho denním kolegou a miluju je oba, řada s mořskou řasou mi moc pomohla v době kdy se mi pleť najednou zbláznila a přeměnila se z mastné na spíše suchou (krom T-zóny), jen parfemace není nic moc, ale zvykla jsem si (Rossmann, 99 Kč)
Když se nad tím teď tak zamyslím, z dekorativní kosmetiky mi došly všechny mé oblíbené produkty, které už mám doma znovu koupené, asi se domluvily :)
  1. Rimmel Fix and Perfect primer - tuto bázi jsem poprvé vyzkoušela spíše ze zvědavosti hned, jak se objevila u nás v drogeriích a jsem s ní v podstatě spokojená, není to žádný zázrak, ale mám doma další, kterou jsem koupila v balení společně s make-upem Match Perfection, a je fajn (Rossmann, 99 Kč)
  2. Maybelline Colossal Volume Express řasenka - má stále nejoblíbenější a nejlepší řasenka, jakou jsem kdy vyzkoušela, udělá mi krásné řasy, vydrží, neopadá a nerozmaže se, prostě jednička a určitě bude v článku o mých oblíbených řasenkách (Rossmann, 249 Kč)
  3. Rimmel Stay Matte pudr - tento pudr mám už asi šestý, vyhovuje mi, za super cenu moc dobrý pudr, jen mu v poslední době konkuruje NYC pudr, který jsem si kupovala někdy v lednu a přece jen mi sedí o malinko více, každopádně určitě doporučuji i tenhle Rimmel (Rossmann, 89 Kč)
  4. Isana Hydro balzám na rty - jestli mám něčeho opravdu velkou spotřebu, pak to jsou balzámy na rty, používám je jak v létě tak v zimě, prostě pořád a z domu bez něj neodejdu, dříve jsem si kupovala světle modré Labello (Hydro care), které je taky super, ale 50 korun je přece jen víc jak 19,90 Kč, které stojí tahle Isana a fungují naprosto stejně (Rossmann, 13 Kč v akci)

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)