Oblíbené produkty: únor 2013

by - 14:09


Trošku mě děsí, jak ten čas hrozně letí, když si představím, kolik mě toho čeká, nicméně, dnes máme 1. března, a proto tu pro vás mám své oblíbené produkty za únor. Nebylo jednoduché vybrat jen pár, ale nakonec jsem to nějak dala dohromady :)





Po dlouhém přemýšlení jsem tedy vybrala 10 produktů, po kterých jsem v únoru sahala nejčastěji. Začneme péči a poté dekorativkou.


  1. Head shoulders šampon s mandlovým olejem - nejspíš z mrazů se mi objevily trochu lupy hned nad čelem, není to nic hrozného, ale s těmi to šampony mám z dob mládí dobré zkušenosti, a tak jsem po jednom opět sáhla (Rossmann 89,90 Kč)
  2. Isolda hojivý krém na ruce s měsíčkem a alantoinem - jestli je něco, čeho nemám nikdy dost, tak jsou to právě krémy na ruce a hlavně v zimě, tento je skvělý, hutný a opravdu pomáhá na mrazem vysušené ruce (drogerie, 16 - 29,90 Kč)
  3. Balea antipersirantní krém - tento krém jsem si v únoru obzvláště oblíbila a je to jedna z mála věcí, po které se opravdu nepotím (DM, 39,90 Kč)
  4. Salcura Antiac Acne Clearing Spray - tento malý zázrak byl v lednovém Senzaboxu a já na něj nedám absolutně dopustit, jestli mi něco opravdu funguje na pupínky, pak je to on (plné balení seženete na internetu za 445 Kč)
  5. Lush Bubblegum peeling na rty (recenze zde) - bez balzámu na rty nedám ani ránu, ale i přesto se mi rty vysušují, proto si to bez tohoto peelingu nedovedu představit (Lush, 230 Kč)


Z dekorativní kosmetiky tu mám také pět kousků, některé jsem používala prakticky každý den.

  1. Sephora rozjasňovač (recenze zde) - od té doby, co jsem si ho pořídila, ho používám skoro každý den a miluju ten efekt, který mi na tváří vytvoří (Sephora, 320 Kč)
  2. NYC Smooth Skin pudr - dlouho dobu jsem byla věrná pudru Stay Matte od Rimmelu, ale poté, co jsem si pořídila tenhle, mi bude chvíli vrtat hlavou, do kterého investovat příště (Rossmann, 89,90 Kč)
  3. Maybelline Color Tattoo - On and On Brozne (recenze zde) - momentálně mám vcelku dost povinností a málo času, a tak tyto stíny byly většinu měsíce jasná ranní volba (Rossmann, 119 Kč)
  4. W7 Africa bronzer (recenze zde) - tento bronzer jsem si pořídila u Plum na e-shopu, ale používám ho spíše jako tvářenku, miluju jeho sladké balení, díky kterému jsem po něm sahala velmi často (PlumFoolery e-shop, 158 Kč)
  5. Lady Gaga Fame parfém - naprosto dokonalá vůně, se kterou se cítím svá a poslední dobou nepoužívám žádnou jinou (Sephora, 990 Kč)


You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)