Posedlost jménem krémy na ruce

by - 13:23

Ahoj!

Nevím, jak to máte vy, ale já z domu neodejdu bez balzámu na rty a krému na ruce (a to nejen v zimě). Když jsem nedávno uklízela, náhodně jsem pár krémů našla a tak je naházela na hromádku a ejhle, je z nich docela pěkná hromádka. A to určitě nejsou všechny, našlo by se jich více. Rozhodla jsem se vám část své skromné (nebo ne? :D) sbírky představit a něco málo o jednotlivých krémech napsat.



Krémy na ruce mám snad v každé kabelce a malý nosím v každé kosmetické taštičce. Tohle jsou asi mé neoblíbenější, přestože ne všechny jsou úplně super účinné, ale aspoň božsky voní, když nic :)


Jako první tu mám tyhle krémy z vánoční limitky od Essence. Je hrozná škoda, že se po nich tak zaprášilo a Essence je nemá ve stále nabídce, protože jsou jedním slovem dokonalé. Pořídila jsem si všechny tři varianty - Gingerbread Chai Latte, Caramel Hot Chocolate a Apple Cinnamon Punch, který mám z nich nejraději.

Nejenže krémy nádherně voní ještě dlouho poté, co je nanesete, mají konzistenci tak akorát, že krém neteče, ani ho nemusíte ztuha rozmazávat, ale nejlepší na nich je, že se rychle vstřebávají, což na krému oceňuju nejvíce. Dobře hydratují a nemám jim prostě co vytknout! (Rossmann, cca 49 Kč - limitovaná edice)


Další na řadě je vinný krém od Manufaktury, který jsem si pořídila na dnech Marianne. Má takovou zvláštní vůni, ale moc se mi líbí jeho obal a hydratuje také dobře. Vcelku rychle se vstřebává, ale mám pocit, jako by mi na rukou zanechal takový mastný povlak, krém je sice vstřebaný, ale jakoby nebyl. Proto ho používám spíše doma, protože ve škole bych od něj měla opatlané úplně všechno. (Manufaktura, cca 100 Kč)

Tento heřmánkový prcek od DMkové značky Balea, je jeden z nejlepších, co jsem kdy měla. Je to cestovní verze, ideální do kosmetické taštičky. S klidem ho použiju ve škole, protože se okamžitě vsákne a já můžu pokračovat v poctivém zapisování důležitých informací :). Příjemně voní, tak nějak neutrálně a poměrně dlouho vydrží, protože ho stačí opravdu trošku. (DM, 20-30 Kč)


Jelikož již několik let dělám Oriflame lady (myšleno tak, že jednou za čas něco objednám pro sebe a blízké okolí :D), doma se mi povaluje několik krémů. Tento jahodový byl součástí nějaké limitky, myslím, že té valentýnské a opravdu moc pěkně voní. Ale na můj vkus je docela řídký, jakmile jej dáte na kůži, začne se ještě více roztíkat a to já moc nemusím. Navíc ani hydratace není nic moc, jediné, co je na něm pozitivní, je jeho příjemná vůně. (Oriflame, cca 50 Kč)


Naopak tento malinovo-mátový krém z řady Nature tak hrozný není. Moc příjemně voní, je hutnější, hůře se vstřebává, ale docela dobře hydratuje. Není to žádná hitparáda, ale rozdíl vidět je. Nicméně krémy od Oriflame nejsou žádný hydratační zázrak, pouze hezky voní a v akci nic moc nestojí. (Oriflame, cca 40-50 Kč)


Naopak tyto krémy od Isoldy jsou hodně hydratační, a pokud máte ruce ve špatném stavu, jsou na to ideální. V nabídce jich je asi 10, já mám doma měsíčkový a aloe vera a oba dva jsou super. Jsou hutné a mastné, takže je používám pouze na noc, ale moje ruce je milují. Jsou to takové ty obyčejné krémy ala Indulona, ale když mám ruce opravdu vysušené, až popraskané, je to to nejlepší, co jim můžu dát. (obyčejné drogerie, cca 30 Kč)

Co vy a krémy na ruce, které máte nejraději?


You May Also Like

4 komentářů

  1. Taky miluju krémy na ruce ♥ :D Není nad hebký ručky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krémy na ruce jsou super :) vinný krém od Manufaktury mám také a dost mi vyhovuje, ale je méně mastný, takže na velmi suché ruce je trochu slabší. Krém od Baley jsem měla již několikrát a je taky super :-)
    Isolda je taková dost mastná, a tak mi s ní vyhovuje namazání na noc :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som zase závislá na balzamoch na pery, takže každá máme to svoje. Krémy na ruky používam každý deň vždy večer pred spaním ako prevenciu pred suchými a popraskanými rukami, ktoré ma kedysi trápili hlavne v zime. Teraz je to oveľa lepšie a aj v zime sa dá na moje ruky pozrieť, nie sú celé červené a popraskané, čo je úspech. No a krémiky od Essence sú fakt pastva pre nos aj oči, obal je parádny, proste sa tomu nedá odolať. Hydratujú síce menej, skôr by som povedala, že sú vhodné na leto, na zimu asi nie, ale neviem, skúšala som ich zatiaľ mimo zimy ale určite ich podrobím tento rok záťažovému testu.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)