Noční péče na podporu růstu řas: Dermacol vs. Oriflame

by - 19:05

Zase pondělí a zase chumelí, to je snad prokletí už, chci jaro!
Ale zpátky k dnešnímu článku, který bude soubojem mezi značkou Dermacol a Oriflame. Konkrétně se jedná o jejich noční péči na podporu růstu řas. Obě vlastní už minimálně půl rok, tu Oriflame možná i déle, a tak o nich můžu svědomitě napsat. :)

Obě řasenky jsou tedy noční péčí o řasy. Díky nic by řasy měly být delší, hustší a celkově jako z photoshopu :).
Začala bych sérem od Dermacolu, které jsem si pořídila v akci za 99 Kč v Rossmannu asi před půl rokem. Obal se mi moc líbí, kartáček je plastový a má vcelku hodně ostré "štětinky". Sérum jsem aplikovala večer na odlíčené řasy. Tedy úplně každý večer ne a hned se také dovíte proč. Sérum totiž neuvěřitelně slepí řasy, jsou takové lepkavé a když se jich dotknete, smrsknout se vám do dvou velkých chuchvalců. Navíc nikdy úplně nezaschne, ani se nevstřebá a ráno ho mám upatlané pod očima, kde mi nedělá zrovna dobře. A pozor při aplikaci, protože já jednou byla tak šikovná a málem si vypíchla oko a sérum neuvěřitelně štípe.

Sérum je pouze průhledný gel, kartáček je špinavý od špatně odlíčené řasenky. Za sebe bych si ho znovu už nikdy nekoupila, nutila jsem se k tomu ho chvíli používat, abych viděla výsledek, ale už ho ani nepoužívám, protože ráno mám řasy akorát slepené a hrozně tvrdé, takže řasenku nanést jde jen velmi těžko a nevypadá to zrovna světově. 
Naopak od této noční péče od Oriflame jsem toho zase tolik neočekávala a mile mne překvapila. Objednávala jsem ji k jedné z větších objednávek, které jsem vyřizovala, jen na zkoušku. Sérum je v tomto případě bílé a kartáček je klasický obyčejný řasenkový. Po nanesení než si jdu lehnout chvíli počkám a řasenka se krásně vsákne. Večer mi pěkně pročeše řasy, neslepí je a připraví je na ranní vrstvu řasenky. Nevšimla jsem si, že bych po ní měla nějaké super husté a dokonalé řasy, to zase ne, ale alespoň je pěkně pročeše a mám "dobrý pocit", že něco pro řasy dělám. 
Kartáček opět špinavý od řasenky. Tento produkt mi vyhovuje, není to tedy něco, co byste nutně potřebovali a bez čeho byste se neobešli, ale jako zpestření večerní rutiny je to fajn. Cenu si už přesně nepamatuju, ale bude to něco okolo 150 Kč.

Takže výsledný verdikt zní: Dermacol ani omylem a Oriflame vyzkoušejte, pokud hledáte nějaký fajn produkt pro dobrý pocit, že svým řasám jen neškodíte kleštičkami a podobně :)

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)