Maybelline Fit Me pudr

by - 21:31

A ještě jeden článek na dobrou noc :)
Bude o pudru z řady Fit Me od Maybelline. Vlastním ho už poměrně dlouho, přesto je prakticky nepoužitý, a to hlavně proto, že jsem si podle testerů vybrala odstín a sáhla po něm, ale už si nezkontrolovala, že je to opravdu ten stejný, který jsem zkoušela. Až doma jsem zjistila, že v regálu byly pudry přeházené a já si tak vybrala odstín pro hooodně snědé dámy. Nicméně je moc fajn, tak ho používám na konturování.

Pudr má dokonalé balení. Je pevné, elegantní a praktické. Obsahuje zrcátko i houbičku, což je ideál do kabelky.
Jak už jsem se zmínila na začátku, omylem jsem si koupila odstín 350, který je hodně tmavý. Nicméně barva je ideální k mému odstínu pleti na konturování, vypadá přirozeně. 
Co se týče samotného pudru, mrzí mě, že jej nemůžu používat na celý obličej, protože je nádherně jemně namletý a na pleti velmi přirozený. Moc nepráší a myslím, že bude i dobře matovat, protože když s ním konturuju čelo, protože části, na které jej nanesu, se mi vždy lesknou o něco později, než zbytek. 
Přiložená houbička je jemňoučká a jako nouzovka do kabelky je opravdu super. Nevím jak vy, ale já nemám ráda pudry bez zrcátek, člověk toho pak sebou tahá zbytečně moc. 
Pudr má 9 g a nepatří zrovna mezi ty úplně levné, cena se pohybuje okolo 200 Kč. Nevím, zda bych si ho pořídila znovu, protože mi je docela líto dávat tolik, když mi plně vyhovuje pudr od NYC, který seženete ani né za stovku. Nicméně je velmi příjemný a myslím, že neprohloupíte, když si jej pořídíte :)
Pudr v akci


You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)