Palmer's Cocoa Butter Formula - tělové mléko proti striím

by - 17:49

Krásnou neděli všem!
Dnešní článek bude věnovaný mému oblíbenému tělovému mléku na strie, které mám už více než rok a jsem s ním maximálně spokojená. V menším vzorku ho najdete také v březnovém Ladyboxu.

Výrobky Palmer's jsou vyhlášené a velmi oblíbené. Jsou to už skoro dva roky, co jsem začala shánět něco na zjemnění strií. Celou základní školu jsem totiž byla docela prcek a na středí hodně rychle vyrostla, což poznamenalo má stehna (přesněji řečeno přechod mezi pozadím a stehny, na boku). Není to sice žádná pohroma, ale když jsem navíc ještě po operacích kolene ztratila pár kilo právě na nohách, strie byly najednou více viditelné. Po procházení různých recenzí jsem v drogerii sáhla po tomto mléku, které je sice primárně určené pro těhotné maminky jako prevence proti striím, ale také by mělo již vzniklé jizvičky zjemňovat a to je přesně to, co jsem potřebovala.
 Moc se mi líbí pumpička, díky které nemám celou tubu upatlanou a dostanete přesně potřebné množství mléka (opravdu nesnáším, když mi vyteče půl balení na ruku). Mléko příjemně voní a po aplikaci je pokožka nádherně jemná. Při pravidelném používání jizvičky opravdu zjemní a vyhladí. Nečekejte zázraky, pořád tam budou, ale jsou mnohem méně "plastické" a viditelné. Sám přítel si toho všiml, což je u chlapa co říct :).
Konzistence je příjemná, mléko se dobře roztírá a rychle vstřebává. Používám ho pouze na problematickou oblast a produkt ubývá velmi pomalu. Koupila jsem ho v Rossmannu více než před rokem, ale poslední dobou jsme ho tam už neviděla. Cena se pohybovala okolo 200 Kč. Za sebe bych ho určitě doporučila, cena je vyšší, ale produkt vydrží dlouho.

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)