Essence Stay Matt

by - 13:30

A dneska zase pondělí, nevím jak vám, ale čím více se mi blíží státnice, tím rychleji mi ten týden vždycky ubíhá...

Dneska tu pro vás mám recenzi na novinku od značky Essence, konkrétně na jejich Stay Matt barvy na rty. Když jsem viděla seznam novinek, které k nám mají dorazit, tato barva mne zaujala asi nejvíc, a tak jsem si ji hned běžela koupit, jakmile se k nám dostala. 


Lesky Essence z této řady jsou mé nejoblíbenější, a tak jsem doufala, že se i tato barva zařadí na seznam oblíbenců, ale zatím se tam nepropracovala. 

Essence nabízí 4 odstíny a já zvolila 01 Velvet Rose, který mi připomíná barvou rtěnku od Rimmelu by Kate v odstínu 07. 


Barva je hustá a dobře pigmentovaná. Na rtech opravdu vytvoří matný efekt, který se mi moc líbí, ale má to jedno ALE. Pokud máte stejně jako já problém se suchými rty, pak vám tato věcička taky nebude úplně vyhovovat. Zvýrazní totiž všechny kousky suché kůže a vrásky na rtech a po chvíli mi na rtech vytvoří cucky něčeho, co opravdu vypadá všelijak, jen ne pěkně. 


Aplikátor je klasický, ne ten patvar, který mají lesky Stay with Me, což je příjemné plus. Produkt ale už tak dobře jako lesky nevoní. Nesmrdí, to ne, ale už to není ta super vůně, kterou mám moc ráda. Na rtech se po chvíli jakoby trošku vsákne a právě zaleze do těch vrásek, jak už jsem zmiňovala, což mu odpustit prostě nemůžu. 


Co se barvy týče, odstín se mi moc líbí a štve mě o to více, že je pro mě produkt prakticky nenositelný. Samozřejmě, že ho nějak zkusím vypatlat, ale čekala jsem prostě více.

Balení je až na aplikátor stejné jako u lesků Stay with Me, má 4 ml a seženete jej za 54,90 Kč.

You May Also Like

2 komentářů

  1. Půjdu se po něm podívat, jsem na něj zvědavá a zrovna tahle barva se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  2. ta barva je nádherná, jen je potřeba mít opravdu hladké rty, jinak je to naprd :(

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)