ALVERDE rtěnka - Black and Red limitka

by - 15:12


Krásnou neděli!

Ještě stále můžete v drogeriích DM zakoupit produkty z limitované kolekce Alverde s názvem Black and Red. Kolekce se mi moc líbí, je jednoduché a přesto elegantní. Obsahuje krémové tvářenky, rtěnky, lesky a třpytivé stíny. Nejvíce mne zaujaly rtěnky, ze kterých mě nakonec nejvíce zaujal odstín 40 Red Love.



Rtěnka je o něco menší, než klasická balení. Obal je plastový, černý se stříbrným nápisem a dobře drží, takže se nemusíte bát, že by se vám otevřel v kabelce. 


Z odstínů mne nejvíce zaujal právě tento. Je to krásně sytá malinovo-červená barvička, která je ideální na večer, nebo pokud máte odvahu klidně i na den. Ve slabší vrstvě si ji na den klidně vezmu, podtrhne přirozený odstín rtů a dodá jim zdravý nádech. 


Rtěnka je dobře pigmentovaná a na rtech vydrží poměrně dlouho. Bez balzámu ji opět nemůžu použít, ale nijak extra nevysušuje. Pokud ji dávám v silnější vrstvě, ráda k ní používám konturovací tužku, protože tak na rtech lépe vynikne. Co se vůně týče, přijde mi taková typická pro značku Alverde - nic moc. Ale rozhodně nijak hrozně nesmrdí ani špatně nechutná.


Odstín je jednoduše dokonalý. Moc nejsem na ty klasicky rudé rtěnky, ale tyto trošku šmrnclé jiným odstínem ráda mám. Pokud vám tedy nevadí méně hydratační, ale zato dobře pigmentované rtěnky, určitě po této mrkněte. 

Seženete v drogeriích DM za asi 90 Kč.

You May Also Like

1 komentářů

  1. Dnes jsem si ji koupila v akci a taky se mi zatím moc líbí!

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)