Co nám nadělil Ježíšek 2019

by - 11:50

Zdravím vás poprvé v roce 2020! Plánovala jsem ty články trošku častěji a hlavně dříve, ale ta prťata jsou hrozný žrout času, ale krásný! Prvním článkem tu tak tradičně bude "co mi nadělil Ježíšek" (ačkoliv je teda už konec ledna...). Tentokrát i s baby edicí toho, co dostal prcek. Doufám, že jste měli krásné a pohodové Vánoce. Ty naše byly úplně jiné, než na jaké jsme byli zvyklí, ale o to krásnější. Ne nadarmo se říká, že Vánoce jsou hlavně o dětech.

Já jsem ale asi také nezlobila a Ježíšek mi nadělil spoustu krásných dárků. Protože se mi s věkem a událostmi, jako narození syna atd. namnožily i šperky, přála jsem si šperkovnici, kam bych je uložila a neponičila/nepoztrácela.  
A rovnou mi Ježíšek sbírku šperků rozšířil i o stříbrné naušnice. 
Pandoru mám už několik let. První korálek jsem dostala ještě předtím, než se kolem rozpoutal takový boom. Ani jeden jsem si nekoupila sama a všechny tak pro mě mají význam. Bohužel, jak jsem přebalovala někde v obchodní centru prcka, povedlo se mi ztratit clip srdíčko od manžela, které jsem měla už několik let. Ježíšek mi tak nadělil nové, zdobené kamínky. 
Co by to bylo za Vánoce bez spodního prádla a ponožek, že? 
Sadu kosmetiky od Kneipp jsem nikdy neměla a moc ráda vyzkouším. Zatím jsem jen čichala a nádherně voní!
Jako další jsem dostala od manžela tělové máslo a krém na ruce z The Body Shopu. Máslo je z vánoční edice a naprosto nádherně voní. Škoda, že v Brně nemáme pobočku, chodila bych tam rozhodně častěji.
Ježíšek nezapomněl ani na Sephoru, kde mi nadělil (nebo spíš prckovi) svítícího tučňáka a potom plné balení Pixi toniku a Ceramidin krému, tedy mých dvou velkých oblíbenců, které mi akorát došli. 
Jedním z "největších" dárků je peněženka Michael Kors. Chtěla jsem nějakou jednoduchou, ale dobře rozvrženou uvnitř a tahle to přesně splňuje.
Kalendář je u nás také tradičním dárkem a sypané čaje a kávy Oxalis rovněž milujeme.
Obrovskou radost mám také z rukavic a čepice ze 100 % kašmíru. Jsou úžasně jemné a pěkně hřejí. Před Vánocemi jsem si pořídila i svůj první 100 % kašmírový svetr.
Sprchové oleje Ritual jsou úžasné a tahle edice i s parfémem mi udělala velkou radost, protože opravdu nádherně voní. 
S manželem jsem pak rodině i sobě nadělili fotoalba s fotkami Daníka. Zatím jsem začala tvořit postupně vzpomínky, ale nechci to odfláknout a toho času sednout si v klidu k tomu moc není.
Ani bez knížek si Vánoce nedovedu představit, sice nevím, kdy ji přečtu, ale velkou radost mám z dalšího dílu od Roberta Bryndzy. A skvělé knihy jsou i recepty na příkrmy a hrátky s batolátky, kde máte milion nejrůznějších aktivit, jak zabavit mimina :).
Daník dostal kromě úžasné Zopa podložky, po které se teď válíme všichni s ním, také svoji první knížku od Svojtky, kterou naprosto miluje. Pandy ho hrozně berou a ještě jak dá v knížce různě hýbat obrázky, no to je radosti. Dostal taky gumovou knížečku s Krtečkem, kterou hrozně rád jí a žirafu Sophii, tu taky moc ráda trestá v pusince. Sloník na kolečkách s hrkacími kuličkami je super, když si hraje na bříšku a posílá si ho a hrací harfičku dostal od strejdy a tety a ta má teď taky velký úspěch, už si to umí pustit i sám.
Od tety dostal dřevěné hračky, které využijeme později. Jestli něco můžu, tak to jsou právě nejrůznější dřevěné hračky pro děti.
Jako správný frajer dostal taky prďáckou sadu body-košile a kalhot.
A hrací dečku s Krtečkem, kterou teda taky se zájem sleduje a hraje si.
A další dřevěné hračky, které využijeme až později, ale určitě si s nimi vyhrajeme.
No a dostal taky další oblečení, sešlo se nám toho nějak víc, než jsme mysleli, ale čím déle Daníka máma, tím víc je mi jasný, že oblečení (čistého), není nikdy dost :).
No a posledním dárkem jsou peřiny a povlečení do postýlky od Matějovského. Polštář ještě nepotřebujeme, ale pod dekou už spinká teď a řeknu vám, hned bych mu to zabavila, jak super příjemné to je. Povlečení máme dvoje a moc se mi vzory od Matějovského líbí.

Tak jo, sice pozdě, ale přece :) Co udělalo na Vánoce největší radost vám?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Díky za fajn inspiraci. My jsme si letos nadělili hlavně nádobí a potřeba do bioklimatické pergoly, kterou jsme si pořídili vloni na zahradu. :) Jakož různé hrnce a celkově potřeby pro grilování a vaření venku. :) Manžela to hodně chytlo, vlastně strávil u grilu skoro celé léto a dá se říct, že tam uvařil snad všechno, na co si vzpomněl.

    OdpovědětVymazat
  2. U nás to bylo letos hlavně o větších dárcích. Rozhodli jsme se s manželem, že investujeme do nové pohovky a pořídili jsme si fakt super velký gauč do rohu a ještě k tomu z pravé kůže. :) Docela mě překvapilo, jak je tady celkově široký výběr. :) A hlavně to, že ta kvalita nábytku vůbec není taková, jak se občas říká.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)