NATASHA DENONA - Mini Nude paletka očních stínů

by - 22:25

Stíny Natasha Denona patří v beauty komunitě k těm nejlepším (a také nejdražším). Byla jsem na ně také velmi zvědavá, a tak, když se k nám konečně do Sephory dostaly alespoň tyto mini paletky (nyní je tam už mnohem více produktů ND), jsem si jednu z nich pořídila (první a rozhodně ne poslední, už mám 4). Vybrala jsem si variantu Mini Nude, která obsahuje barvy pro každodenní líčení, které nosím asi nejčastěji a jdou kombinovat s čímkoliv dalším. 
Tím, že vlastním poměrně dost paletek, jsem ráda, že Natasha nabízí i mini verze paletek za nižší ceny, takže je můžu vyzkoušet a vybrat si jen ty, které vím, že určitě využiju. Navíc mi nemusí být líto, že utratím hodně peněz za barvy, které tolik neunosím. Mini paletky jsou super i na cestovní, kterého si teda teď moc neuživáme, ale co už.
Mini Nude paletka obsahuje, jak už název napovídá, neutrální a univerzální barvy. Pokud tíhnete k teplejším odstínů, potom bude pro vás ta pravá. V paletce najdete dva matné stíny, tmavší a světlejší, oba ideální do ohybu a na ztmavení líčení. Doplňují je tři stíny třpytivé. Ten nejsvětlejší mám moc ráda a používám ho asi nejčastěji. Další dva mi přijdou na oku celkem podobné. Poznám je, ale jen proto, že paletku "znám", což mi přijde asi jako jediné, co bych jí vytkla. 

K obalu nemám žádné připomínky - je lehký, přesto pevný, jednoduchý a funkční. Paletky se dobře skladují, ihned poznáte, o jakou se jedná díky průhlednému víčku a vše funguje přesně tak, jak má.

Na zadní straně paletky najdete veškeré informace, včetně názvů jednotlivých stínů.

Kvalita stínů je opravdu skvělá (a to jsem dost četla, že tyto mini verze paletek ještě nejsou taková bomba, jako paletky v plných velikostech). Stíny jsou krásně pigmentované, ty třpytivé jsou máslové (proto jsou nejlepší při nanášení prstem). Nepráší, na oku se krásně roztírají a ztrácejí, neflekatí a neopadávají.

Z toho, že doma mám už 4 paletky od Natashy vám musí být jasné, že jsem si je zamilovala a sahám po nich opravdu dost často. 

Sephora mi udělala velkou radost tím, že do sortimentu zařadila větší sortiment ND, aspoň mám nad čím ochat.

Co od očních stínů očekáváte vy? Zkoušeli jste už nějaké paletky od Natashy? 

Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jaké jsou vaše oblíbené značky očních stínů a jestli máte rádi tyto menší verze paletek, nebo dáváte přednost paletkách s větším množství stínů.




You May Also Like

3 komentářů

  1. Tyhle odstíny ty jsou moje. :) Paletka se mi moc líbí, je i malá, skladná, takže super :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Také používám decentní oční stíny :-) . Nelíbí se mi, když někdo používá příliš výrazné líčení. To je potom úplně nepřirozené. Já si vystačím se stíny, řasenkou a korektorem. Ten používám hlavně na kruhy pod očima. Make-up nepoužívám, ale korektory na pleť jsou v mé kosmetické výbavě nepostradatelné :-) .

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle stíny mám někde v útrobách naší sedací soupravy do U. Abych to upřesnila... Prostě jsem jim nějak nepřišla na chuť. Přijdou mi takové divné, matné a hlavně mastné. Když jsem je pak sundávala dolů, tak to vůbec nešlo a ještě jsem měla fakt nesmyslně červená víčka. Takže jsem se jich poměrně rychle zbavila a určitě je nehodlám dál vytahovat. :-)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)