Podzimní laky na nehty - trend it up, flormar, Sally Hansen, L'oréal

by - 8:00

Pokud jde o lakování nehtů, jsem v tomto docela lenoch a dost často jdu raději dříve spát, nebo kouknout na nějaký film, než se zdržovat lakování a hlavně pak následným zasycháním laku. Co jsem objevila Sally Hansen urychlovač na zasychání laku, tak si nehty lakuji častěji, protože opravdu funguje a nemusíte se pak rozčilovat tím, že si do pečlivě upravených nehtů obtisknete peřinu, či něco podobného. Přes léto si lakuji hlavně nehty na nohou, jakmile ale začne podzim a zima, přijde na mě nálada na lakování nehtů i na rukou. A právě mé hlavní podzimní oblíbence vám v článku představím.
Co se barev týče, tak tam u mě vedou hlavně odstíny fialové, vínové a červené, což ostatně uvidíte i v tomto článku. Od značky Trend It Up mám na podzim oblíbené laky dva - tento tmavší v odstínu 270 je opravdu nádherná tmavě fialová. Ve dvou vrstvách krásně kryje a s urychlovačem od Sally Hansen, nebo s gellakem od Rimmelu, mi vydrží poměrně dlouho.
Druhým a světlejším odstínem od Trend It Up je pak číslo 250. Je to opět fialová, ale šmrnclá trošku starorůžovou. 
Za poslední rok jsem si také oblíbila laky od začky Flormar. Vyhovuje mi u nich hlavně štěteček, se kterým se mi dobře pracuje. Super je i konzistence laků, která není tak tekutá, jako u předchozích dvou laků od Trend It Up. Tam by mi vyhovoval více i trošku kratší a tlustější štěteček, s těmi se mi pracuje o něco lépe. Toto konkrétně je odstín QD18 Only VIP a opět je to krásná fialová, kterou jsem vám ukazovala už dříve na instagramu
Ačkoliv podzim přímo vybízí k těm tmavším odstínům, jsou dny, kdy raději sáhnu po něčem přirozenějším a světlejším. V tom případě mám nejraději odstíny světlejší či lehce tmavší růžové, nebo nude odstíny do béžova. Miracle Gel lak od Sally Hansen je super a pokud použijete i druhý krok, lak na nehtech se nádherně leskne a vydrží nositelný i týden. Tento jemně růžový odstín se jmenuje 244 Mauve-olous.
Mezi mé vůbec nejoblíbenější zkačky laků na nehty patří L'oréal Paris. Tam mi vyhovuje tlustější a kratší štěteček, konzistence laků i jejich škála odstínů. Zamilovala jsem si zejména dva. Prvním je tato nádherná béžová, která na první pohled na nechtech ani nevypadá jako lak, ale dělá je krásné a upravené. Ráda tento lak vlepším i nějakým topperem se třpytkami, který nehtům dodá slavnostní šmrnc (třeba zlaté třpytky na Vánoce). Tento odstín se jmenuje 116 Café de Nuit a je to opravdu taková barva ala slabší káva s hodně mlékem.
Mým letošním favoritem a je ale odstín 552 Rubis Folies, který si ke mně našel cestu úplně náhodou - při nákupu krémů v Rossmannu mě slešna informovala, že k produktům L'oréal nad určitou částku je lak na nehty zdarma, takže jsem ve spěchu popadla jednu barvu, která mi padla do oka a šla. Jaké bylo mé milé překvapení doma, když jsem ji zkusila poprvé nalakovat asi dodávat nemusím, to jste poznali z toho, jak tu teď básním. 
Upřímně nevím, jestli bych si někdy takový odstín koupila sama, aniž bych k tomu byla "donucena" okolnostmi, ale jsem hrozně ráda, že jsem po něm sáhla, protože je to pro mě nádherná a nositelná červená, přesně v mém podtónu.
Co vy a laky na nehty? Lakujete celoročně, nebo chodíte někam na manikúru? 

You May Also Like

5 komentářů

  1. Já jsem se poslední dobou začala v lakování docela vyžívat. Nevím jestli je to tím, že se v drogerii objevilo spousta nových laků, ale rozhodně mě to baví. Teď mám nejradši právě ty vínové a fialové :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je pravda, že teď je všude milion značek a ještě víc odstínů, vždycky si říkám, jak další vážně nepotřebuji, ale někdy neodolám no :)

      Vymazat
  2. Na podzim miluji ty tmavě vínové až fialové odstíny :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)