MÁ PÉČE O RTY - SEPHORA, NUXE a další

by - 8:00

Krásný čtvrtek! Dneska bych vám ráda ukázala produkty na rty, které jsem si oblíbila a nedám na ně dopustit. Od dětství, co si pamatuji, mě vždy trápily hodně suché rty. Jako malá jsem si je pořád olizovala, což způsobilo akorát to, že jsem je měla ještě více vysušené. Dost dlouho jsem nerada nosila i rtěnky a tekuté rtěnky pro mě byly úplné tabu. Posledních několik let jsem ale přišla na to, jak o své citlivé rty pečovat a naštěstí je to teď mnohem lepší. Důležitý je taky pitný režim, který jsem dosta flákala, a pak se mi rty akorát loupaly, takže na to určitě nezapomínejte. 
Jedním z produktů, které používám hlavně před nanesením rtěnky, je medový peeling na rty ze Sephory v tyčince. Vypadá to jako klasický balzám na rty, ale obsahuje drobné částečky, které krásně obrousí suchou kůži na rtech, zhydratují je a připraví na nanesení rtěnek. Trošku jsem se bála, že bude hned pryč, ale docela dlouho vydrží, nanášení je extra snadné a částečky nejsou příliš hrubé, takže rty zbytečně nedřou. 
Pokud nechcete kupovat speciální produkty, můžete si peeling na rty jednoduše udělat doma z medu a cukru, případně někdy úplně postačí jemně namočený ručník, kterým přejíždíte po rtech.
Sephora nabízí tyto tyčinky v několika provedeních, pouze tento medový je však peeling, ostatní jsou pouze obyčejné balzámy na rty. Tyčinka má 3,5 gramu a stojí 140 Kč.
Mým dalším velkým oblíbencem je balzám na rty od značky NUXE. Dostala jsem ho k Vánocům a naprosto si ho zamilovala. Na rtech je velmi příjemný, velmi jemně voní, krásně se nanáší a rty jsou po něm hebké a vyživené. Používám ho hlavně na noc, ale třeba o víkendu, když nejsem nalíčení, ho používám i přes den jako extra péči. Skvělý byl hlavně v mrazech, kdy mi opravdu hodně ulevil od pálení rtů.
Balení obsahuje 15 g produktu a mám pocit, že ho snad nespotřebuji do konce života, protože ho stačí opravdu maličko, a tak téměř neubývá. Balení je z pevného skla, velmi pěkné, avšak pro mě nepkratické například do kabelky, kdy během dne nemám ráda, když musím do podobných produktů sahat prsty. Na doma a hlavně na tu noc je naprosto vyhovující. 
Sám produkt je tuhý, pod teplem prstů však taje, stačí tak párkárt přejet prstem v kalíčku a máte dostatečné množství produktu na celé rty. Kolikrát se mi stane, že se zabořím moc a přebytečný produkt pak použiju například na suché lokty. Za mě je tohle jeden z nejlepších vyživujících produktů na rty, které jsem kdy vykoušela.
A jako poslední tu mám hodně univerzální produkt, kterým je Bambucké máslo. Kupovala jsem ho v DM drogerii a používám ho nejen na rty, ale na jakékoliv suché místo na těle - paty, lokty, kolena...v zimě jsem si s ním mazala celé nohy, které jsem měla z mrazu vysušené hlavně na holeních. 
Máslo jsem hodně používala ještě než jsem dostala NUXE balzám, nyní po něm nesahám tak často, ale mám ho u postele a sahám po něm jako po poslední záchraně. Lahvička má 100 ml a opět tím, že máslo je samo o sobě tuhé a taje až teplem, ho stačí malinko a skoro neubývá. Má velmi jemnou, charakteristikou vůni, kterou mám moc ráda.
Po nanesení na rty je okamžitě zklidní a zjemní. Když jsem měla naposledy rýmu a odřený nos, tak mi také velmi pomohlo. Za sebe ho můžu doporučit úplně na cokoliv. 
A jako poslední tu mám klasické balzámy v tyčince, kterých mám doma vždy několik a nesmí mi rozhodně chybět v kabelce. Nejraději mám balzám od Neutrogeny a potom tyto dva - Labello a Astrid. Na opalování používám ještě verzi SUN s SPF. Jinak mezi těmito zmíněnými tyčinkami nevidím moc rozdíl. Vyhovují mi hlavně na to běžné přetření ve dne, na hodně suché rty a noc preferuji výše zmíněné balzámy. 

Zapomněla jsem vám ještě nafotit olejíček na rty od Clarins, který mám také moc ráda, rty okamžitě zklidní a vyživý, navíc na rtech vypadá pěkně, jako lesk na rty, mám malinovou verzi, která krásně voní. 

Co vy a péče o rty, jaké produkty rádi používáte?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Balzám od Nuxe bych velmi ráda vyzkoušela. :) Jinak já momentálně používám balzámy na rty od Astrid :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ten medový peeling v tyčince vypadá skvěle. Mě na rty pomáhá balzám od Havlíkovy apotéky, ale bambucké máslo bych taky chtěla někdy vyzkoušet. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Ten balzám od Nuxe vypadá skvěle, ráda bych ho vyzkoušela a labello mám taky ráda :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)