ASTRID Beauty Elixir hedvábný čistící pleťový olej

by - 8:30

Krásný pátek! Tak nám ten červen pořádne rychle utekl a už tu máme prázdniny. Ty se mě teda už několik let netýkají, ale to nic nemění na tom, že se na léto moc těším, i když to tak zrovna venku moc nevypadá. Dneska bych vám ráda ukázala produkt, který jsem si velmi oblíbila a používám ho ve své večerní rutině už přes půl roku. Jedná se o čistící pleťový olej od značky Astrid.
Tento produkt obsahuje komplex vzácných olejů, konkrétně pistáciový, olivový, meruňkový a mandlový olej. Použít jej můžete jak na tvář, tak také rty a oči. Já tento olej používám na odlíčení té "největší" vrstvy make-up a následně pleť dočišťuji odličovacím gelem a pleťovým tonikem. 
Olej seženete klasicky v drogerii a stojí většinou okolo 100 Kč, což je super cena, určitě patřím k těm levnějším čistícím olejům. Poprvé jsem si ho koupila ze zvědavosti, protože jsem četla pár pozitivních recenzí a podobné produkty mám na odličování ráda. Přijde mi, že pleť nedrhnou tolik, jako když čistíte "na sucho". Chvíli mi trvalo, než jsem se sžila s balením, které si myslím, že je jedinou vadou na kráse tohoto produktu. Nejen, že určitě není vhodné na cestování, protože úplně netěstní, jakmile ho začnete používat, ale pumpička produktu je sice praktická, ovšem má tendenci tak nějak olej "cákat" a to poměrně daleko, takže se mi občas, když jsem spěchala stalo, že jsem pak olej utírala nejen po sobě, ale také po půlce koupelny. 
Lahvička je plastová a obsahuje 145 ml produktu, který vydrží poměrně dlouho, stačí vám opravdu jedna pumpička. Já olej používám tak, že si předem do teplé vody namočím ručník, který mám speciálně na odličování a stírám s ním právě odličovací oleje, nebo balzámy. Olej promnu v dlaních a krouživým pohyby odlíčím obličej i oči. Ty teda nedělám vždy, spíš ve dnech, kdy na nich mám silnější make-up. Jakmile vidím, že je make-up rozpuštěný, ručníkem olej z obličeje jemně setřu a obličej dočistím dalšími produkty.
Když jsem začínala používat balzámy a oleje, trošku jsem se bála, aby mi moji problematickou a mastnější pleť zbytečně nezatěžovaly a neucpávaly mi póry. Tento olej naštěstí nedělá ani jedno, naopak velmi pěkně odstraní hlavní vrstvu make-up, pleť je po setření oleje pěkně "vyživená", není vysušená ani naopak moc zmaštěná. 
Konzistence oleje je spíše vodovější, proto si myslím, že pumpička olej více stříká. Opravdu je potřeba při tom pumpování dávat pozor, jinak je ale produkt sám o sobě super a já už používám druhé balení. Olej velmi jemně voní, pokud ale nemáte rádi parfemaci v tomto typu produktů, tak se mu raději vyhněte. Mně se vůně líbí a naopak ji mám už tak nějak spojenou s večerní rutinou. 

Za sebe můžu tento pleťový plej určitě doporučit. Až na zmiňované balení, které je trošku tvrdohlavé a určitě ne vhodné na cesty, je samotný produkt super a dělá přesně to, co má. Za tu cenu je to určitě věc, kterou stojí za to vyzkoušet. 

Používáte odličovací oleje nebo balzámy? Který je váš oblíbený?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Taky mám tento olej doma, ale ještě na mě čeká nepoužitý v zásobách. Ale aspoň vím, že si mám dát pozor při dávkování, to je dobré vědět a doufám, že mi taky tak sedne. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle olej miluji, na suchou pleť ideál. Používám ho tedy ve sprše namokro a velká spokojenost.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu musím pochválit Astrid, že přichází na trh s takovými produkt. Pamatuji si ho z dřívějška, když měl v nabídce snad pouze produkty na opalování, které byly navíc nic moc. Tento olej mě láká vyzkoušet, asi ho prubnu :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. V Česku na mě ještě jedno balení čeká, já ho nesmírně miluji! :) Mám ho ráda i na oči a tam je perfektní.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)