SPOTŘEBOVÁNO

by - 8:00

Krásné pondělí! Po delší době nastal opět čas vysypat moji papírovou tašku, ve které skladuji spotřebované produkty. Říkám to sice pokaždé, ale opravdu se snažím nenačínat dva podobné produkty současně a raději nejprve dopotřebovat to, co už načaté mám. U něčeho se mi to daří, u něčeho méně, ale i snaha se cení, že? I tentokrát je obsah tašky různorodý a obsahuje jak dekorativní tak pečující kosmetiku.
A začneme rovnou tou dekorativní kosmetikou, kde jsem spotřebovala svůj oblíbený gel na obočí od Alverde. Pokud mě sledujete déle, tak víte, že ho používám už několik let. V poslední době ho ale nahradil gel od NYXu, u kterého mi více sedí kartáček. Co se korektoru od Catrice týče, tak těch už jsem spotřebovala nespočet a pořád patří mezi nejlepší korektory, které jsem zkoušela. Stejně tak transparentní pudr od NYX je super a moc ráda mám i jeho žlutou variantu, kterou používám pod oči. Tužky na oči se Sephory kupuji pravidelně, skvěle drží a odstín tiramisu mi skvěle sedí. A jako poslední tu mám řasenku od Maybelline, která dělala moc pěkné řasy, ale hrozně rychle vyschla. Tu už znovu nepotřebuji.
Hydratační báze pod make-up od značky Make-up For Ever byla skvělá a klidně bych si ji pořídila znovu. Stejně tak mi hydratační krém ze Sephory seděl natolik, že jsem si ho koupila v plné velikosti, toto je jen vzoreček, který jsem dostala k objednávce z eshopu. Oční krém od značky L´oréal byl fajn, ale moc mi nevyhovovalo to balení, špatně se ke krému dostávalo, když ho tam bylo už méně. Hydratační krém od značky Simple je úžasný, mám už druhé balení a krom toho, že vydrží opravdu dlouho, také skvěle hydratuje a je super pod make-up. Ryor hydratační krém jsem používala hlavně večer a v zimě, tam mi hodně pomohl s vysušenou pletí od mrazu.
Značku The Ordinary zkouším už něco přes rok a stále více pronikám to jejího sortimentu. Hned několik produktů si kupuji opakovaně a mezi ně se řadí i Alpha Arbutin 2 % + HA a Niacinamide 10 % + Zinc 1 %. Pleťové tonikum od Sebamedu mi také vyhovovalo a toto je moje už druhá spotřebovaná lahvička. Používala jsem ho na očištění pleti ráno. Micelární vodu Sephora s černým uhlím jsem spotřebovala spíše s povinnosti, protože mi moc neseděla. Na mě až velmi výrazně voní a co mi vadilo je fakt, že tím, že produkt byl opravdu černý jsem vlastně neviděla, jestli pleť mám už čistou, nebo stále ještě něco ulpívá na tamponku. Znovu si ji už určitě nekoupím. A z povinnosti jsem spotřebovala také dvoufázový odličovat od Yves Rocher s chrpou. Už jednou jsem ho měla a neseděl mi, teď jsem ho dostala jako dárek, tak jsem mu zkusila dát ještě jednu šanci, ale my dva si prostě moc nerozumíme.
Šampony z řady Botanicals mám ráda, hlavně tento růžový, který mám už podruhé. Klidně bych si ho pořídila znovu. Stejně tak je mojí stálicí suchý šampon od Batiste a Rexona Maximum Protection. Co jsem zkoušela spíše ze zvědavosti, je sprchová pěna od značky Balea. No a musím říct, že jsem si její používání užívala. Navíc je super když zrovna nemáte po ruce pěnu na holení a nutně potřebujete nějaký ten chloupek odstranit.
A jako poslední tu mám dvě zubní pasty, jedna je od Signalu a druhá Colgate. Obě jsou bělící a nějaký velký rozdíl jsem mezi nimi neviděla. Odlakovač od značky Ebelin kupuji také stále dokola, vyhovuje mi a stojí pár korun. A co mi (i příteli) sedělo a co u určitě v budoucnu pořídím znovu, je černá maska od L´oréalu

Tak jo, taštičku jsem úspěšně vyprázdnila, takže můžu vesele spotřebovávat dále. Co zajímavého se podařilo vám v poslední době dopoužívat?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Hihi.. máme dva stejné spotřebovance :-D odlakovač od Ebelin a korektor od Catrice!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. To je věcí, žádný z produktů mi nic moc neříká. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Černou masku od Loreal já miluji :) Koupila jsem si k ní i kiwi peeling a super. :) Já moc věcí teda nespotřebovávám a to se snažím :D
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)