LUSH - Jason And The Argan Oil šampuk

by - 8:00

Krásnou neděli!
V dnešním článku se s vámi podělím o dojmy z produkty, který jsem chtěla vyzkoušet už hodně dlouho, ale pořád jsem si říkala, že to asi nebude nic pro mě. Když jsem však byla v únoru v Praze, neodolala jsem a konečně si ho pořídila. Řeč je o šampuku od Lush.
Slyšela jsem hodně chvály na šampony od Lush, stejně tak na šampuky, ale k těm jsem nějak neměla důvěru. Po domluvě v obchodě jsem to nakonec riskla a koupila si verzi Jason and The Argan Oil, která by měla vlasy hydratovat a zajistit jim lesk a jemnost. 
Očekávání jsem veliká neměla, bála jsem se, že šampuk nebude dostatečně pěnit a že mi spíš vlasy vysuší a nebude to ono. Další z mých obav se týkala toho, že za 265 Kč mi tohle kolečko moc dlouho nevydrží a půjde tak o dost drahou srandu. 
Jaké bylo mé překvapení po prvním použití. Nejen že šampuk pění jako blázen a to stačí pouze jednou přejet po vlasech, ale taky nádherně voní, vlasy skvěle umyje a rozhodně nejsou zacuchané ani vysušené.
Použila jsem ho zatím asi 10krát a vypadá prakticky stejně, takže ani mé obavy z toho, že bude rychle spotřebovaný, se nenaplnily. Musím říct, že už jsem hodně dlouho nebyla takhle mile překvapená z nějakého produktu. Určitě je to i super věc na cestování. Vydrží vám dlouho, nevyleje se a je skladnější, než lahvičky s tekutým šamponem. V Lush si můžete koupit i speciální kovovou krabičku, já si ji nepořídila, protože jsem nevěděla, jestli mi bude sedět, nebo ne, takže zatím šampuk skladuji na tácku v koupelně a nechávám ho vždy pořádně uschnout. Tím, jak nádherně voní, navíc jako bonus provoní celou koupelnu.
Takhle vypadá šampuk po namočení, okamžitě vytvoří pěnou, která snadno vlasy umyje.

Za sebe nemám tomuhle produktu co vytknout a určitě si pořídím při příští návštěvě Prahy další. Moc se mi líbí i fakt, že šampon je čistě přírodní, jako ostatně všechny produkty Lush, a moje vlasy si už zvykly na produkty bez silikonů, takže mi vydrží i déle nemastné. 

Znáte tento typ produktu? A co používáte na vlasy vy?

You May Also Like

3 komentářů

  1. S tuhými šampony zkušenost mám, ale ne s touto značkou. Vypadá fakt skvěle, jen já bych potřebovala vlasy spíše vysušit, rychle se mi mastí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec nevypadá špatně. :) Já žádný tuhý šampon ještě nezkoušela.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi v první řadě barva toho šampuku :) a zaujal mě, ale osobní zkušenosti nemám. Vlastně zatím nemám zkušenosti s žádným produktem od Lushe.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)