NÁKUPY: DUBEN 2017

by - 8:00


Můj duben by se, co se nákupů týče, dal nazvat měsícem internetových nákupů. Když se teď tak koukám na tu hromádku kosmetiky, krom asi dvou produktů jsem vše pořídila právě na e-shopech, kde probíhaly slevy (např. v rámci Elle Shopping Fever). Navíc NYX (celý sortiment) a nebo třeba Kiehl's se v Brně sehnat nedají, takže jsem spíš jen čekala na nějaké akci či naskladnění zboží a přesně to se v dubnu tak pěkně sešlo. No, však uvidíte sami.

Takhle nějak vypadají mé dubnové nákupy. Opět je to taková všehochuť jak dekorativní, tak i pečující kosmetiky. A koupila jsem si i několik značek, od kterých zkouším produkty úplně poprvé, tak jsem moc zvědavá. jak mi sednou.
Jako první se mrkneme na nákup z NYX e-shopu. Jak už jsem zmiňovala, v Brně sice NYX koupíte v Douglas, ale stojany jsou věčně vybrakované a nenabízí celý sortiment. Vyčkávala jsem proto velmi dlouho, až mi na e-shopu naskladní vše, co jsem chtěla a ten moment nastal právě někdy v půlce dubna. 
Koupila jsem si konečně znovu můj nejoblíbenější transparentní pudr a vzala si ho i v banánovém odstínu, který používám na zapudrování korektoru pod očima a doma mi akorát dochází. Co jsem chtěla vyzkoušet a produkt, kvůli kterému jsem hlavně nákup odkládala, protože nebyl na skladě, je Pro Foundation Mixer v bílé barvě. Pomocí této barvy můžete regulovat odstín make-upu. Zkouším ho zatím něco přes týden a zatím jsem spokojená. Chci ho ale pořádně prozkoušet s více typy make-upů. A vzala jsem si také jednu z novinek - tuhý odličovací balzám "Cleansing Balm", který hodlám používat hlavně na cesty. Olejíčky jsou v tomto hrozně nepraktické, vždycky mám všechno opatlané. 
Minulý měsíc jsem si pořídila jeden z nových laků od Lorealu, a protože mi vyhovují (a mají fakt krásné obaly), neodolala jsem tentokrát dalším v nádherném, korálovém odstínu. Jelikož mi dochází snad už šesté balení mého svatého grálu - make-upu Double Wear od Estée Lauder, koupila jsem si nové balení a tentokrát jsem se konečně dostala k odstínu 1N1 (normálně mám 1N2 Ecru a je trošku tmavší), tak uvidíme, jak mi sedne tento. A slyšela jsem poměrně dost chvály na Avon depilační krém, tak jsem ho přihodila k objednávce z Krasa.cz.
V podstatě jediné dva produkty, které jsem v dubnu koupila v drogerii, jsou Catrice pudr do kabelky a kondicionér od nové značky v Rossmannu Franck Provost Paris. Na pudr do kabelky mám v podstatě jen jediný požadavek a tím je balení se zrcátkem. 
Po delší době jsem se také odhodlala k objednávce ze zahraničního e-shopu, konkrétně z BeautyBay. Už dříve jsem si odtud objednávala Naked 3 paletku. Na tomto e-shopu je super, že neplatíte žádné poplatky, většinou rozhodně není těžké vybrat si produkty tak, abyste neplatili poštovné a i doručení je rychlé (cca do 7-10 dnů). 
Objednala jsem si slavný RCMA No-Color powder, který stojí opravdu pár šupů a je ho tam až až. Zatím jsem se ještě nedostlala k tomu ho vyzkoušet, ale moc se těším, měl by být podobný HD pudru od Make-Up For Ever, který mám ráda. Vzala jsem si také Morphe štětec, takto precizní mi chyběl. No a hlavní hvězdou jsou bezesporu tekuté třpytko/stíny od značky Stila. Jsou opravdu nádherné a už se těším, až vám je ukážu detailně v nějakém samostatném článku.
No a potom jsem v rámci Elle Shopping Fever využila slevu v e-shopu Kiehl's. Jelikož mi akorát došlo sérum Mission Perfection od Clarins, které by mělo pomáhat na jizvičky a flíčky po akné, konečně jsem se odhodlala a objednala si Clearly Corrective Dark Spot Solution. V rámci akce bylo možné si k objednávce vybrat pět miniatur + klasické tři vzorečky, které dostáváte ke každé objednávce. Moc se těším, až začnu zkoušet, protože jsem se ke Kiehl's dostala poprvé a tahle značka mě láká už velmi dlouho.
Jako další tady mám nákup z lékárny, protože moje pleť se začátkem dubna rozhodla, že se převtělí na sušenku. Už jsem byla zoufalá, a tak jsem sáhla po La-Roche Posay a jejich Hydreane řadě. Na Toleriane Ultra jsem slyšela také samou chválu, tak jsem rovnou vzala i ten. No a s mini micelárkou je to trošku delší příběh - objednávala jsem si z Pilulka.cz nějaké léky a zaujala mě tato mini micelárka na cestování. Tak jsem si ji přihodila do košíku, jenže ona velmi dlouho nebyla dostupná, prý nějaký výpadek. Moc se mi líbil přístup lékárny v tomto případě - nahráli mi kredit jako omluvu a průběžně mne informovali. Musím říct, že tak vstřícné jednání jsem už dlouho nezažila a můžu tuto lékárnu jen a jen doporučit. 
Stejně, jako jsem měla vysušený obličej, i mé ruce se dožadovaly hydratace. Zkusila jsem si tedy objednat masku na ruce od značky Natura Siberia. Přihodila jsem i balzám na rty od Ziaja a konečně také vyzkoušela jeden ze slavný antibakteriálních gelů od Bath and BodyWorks.
A jako úplně poslední tu mám vlastně ještě jeden drogérkový nákup. Jedná se o lehce zabarvený olejíček na rty od Rimmelu. Musím říct, že nejen obal, ale hlavně obsah se jim povedl, za nějakých 99 Kč můžu jen a jen doporučit.

Uf, tak to je všechno! Co vy a vaše nákupy, zaujalo Vás něco v poslední době?

You May Also Like

11 komentářů

  1. Balzám na rty od Ziaja jsem zkoušela a jsem s ním hodně spokojená. Tuhle značku jsem si dost oblíbila. :) Jinak ta barva toho laku vypadá nádherně. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám Ziaju ráda a mám na seznamu pár produktů, které chci v budoucnu zkusit

      Vymazat
  2. Toleriane krém od La Roche Posay mám a tedy u mě žádný zázrak, znovu bych ho nechtěla ani náhodou. Prostě mé pleti nesedne, to se hold někdy stane. Jinak se mi líbí nákup Nyx dekorativky, taky už si musím něco pořídit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já jsem zatím spokojená, uvidím asi po delším používání :)

      Vymazat
  3. Jak se ti pracuje s pudrem? Nenabírá se z lahvičky špatně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no lahvička je dost naprd :(, mám v plánu si ho vždycky odsypat do starého obalu od sypkého pudru

      Vymazat
  4. Antibakteriálny gél od Bath&Body works mám aj ja, citrónový.. je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda děkuji moc za tipy. To co jste si pořídila Vy, musím teda také! Zkusím pohledat zde http://slevovykupon.net . Třeba narazím i na nějakou suprovou slevu. Většinou když už nakupuji online, snažím se najít co nejlevněji a na tomto portálu se mi to daří asi ze všeho nejvíce.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)