DELIBUTUS Konopné olejové sérum CLEAR

by - 8:00

Nevím jak vy, ale já bych ještě jedno volné pondělí brala. Nedá se ale nic dělat, do práce se musí, tak snad aspoň bude konečně to počasí venku připomínat jaro a vysvitne sluníčko. Co se dnešního článku týče, ukážu vám jeden ze svých svatých grálů. Sérum od značky Delibutus jsem si vyhlídka díky recenzím na internetu, když jsem hledala něco, co by mi pomohlo s problematickou pletí. K dostání jsou tři verze séra, já jsem zvolila "Clear", které působí protizánětlivě, pomáhá hojit akné a redukuje tvorbu kožního mazu. 

O tomto séru jsem Vám už psala v článku, kde jsem se věnovala celkově tomu, co mi s pletí pomohlo. Seženete ho v obchodě Bioo a dle popisku toto sérum spojuje konopný, šípkový, hroznový a lněný olej. Pleť tím pádem hojí, vyživuje a mělo by pomáhat i při hojení červených flíčků po akné.
Mé první dojmy po otevření séra byly - fuj, to smrdí. Nevím, jako co konkrétně, ale nijak vábně to prostě nevoní, to říkám na rovinu a věřím, že díky tomu třeba někomu nemusí vyhovovat (ten zápach je cítit i po aplikaci séra na pleť). Ten zápach mi ale plně vynahradily účinky, které jsem na pleti poměrně rychle zaznamenala. 
Sérum má 30 mililitrů a lahvička obsahuje klasické kapátko, díky kterému se s obsahem lahvičky dobře manipuluje a redukuje dávkování. Stačí vám na celý obličej tak 3-4 kapičky. Já jsem sérum používala většinou jako poslední, co jsem na obličej aplikovala, jen výjimečně jsem po něm dávala ještě krém. Obličej jsem vždy navlhčila bylinným sprejem od Havlíka a poté vmasírovala sérum.
Na co ještě musím upozornit je fakt, že sérum má jasně oranžovou barvu, která pak zůstává i na obličeji, takže vypadáte trošku jako mrkev a pozor na to, sérum lehce barví i povlečení. Nicméně zápach i zabarvení jsou stále zanedbatelné s tím, co s mým obličejem umí udělat. 
Každé ráno jsem jen zírala do zrcadla. Sérum totiž opravdu výrazně urychluje hojení pupínků, stejně jako snižuje jejich výskyt. Pokud máte večer na obličeji nějaké začínající pupínek, ráno tam nebude. Stejně jako hojící se pupínek bude ráno výrazně menší. Navíc také velmi dobře hydratuje pleť, která je celkově hezčí. Hydratace je mimochodem velmi důležitá i pro problematickou pleť, je ale potřeba zvolit něco, co Vám nebude ucpávat póry

Pokud to tedy shrnu, nelíbí se mi zápach a také zabarvení séra (které je způsobeno obsahem šípkového oleje). Co se mi však líbí a kvůli čemu bych si toto sérum koupila určitě znovu, jsou jeho účinky, které jsou vidět téměř okamžitě. Ještě jsem se nezmínila o konzistenci, která je olejová, spíše tekutější, velmi dobře se ale vstřebává do pleti. 

Sérum stojí na stránkách Bioo 289 Kč. Používala jsem ho večer a vzhledem k tomu, že Vám stačí tak 3-4 kapky, vydrží poměrně dlouho. 

Pokud hledáte nějakého pomocníka v boji s pupínky, vyzkoušejte Delibutus, ale doporučuji opravdu tuto verzi. Po spotřebování jsem si koupila verzi "Balance" a ta už tak dobrá není.

Znáte toto sérum? Co pomáhá v boji s pupínky Vám?


You May Also Like

4 komentářů

  1. Konopné vecičky na svoju aknóznu a problematickú pleť milujem používať, sú zázračné :) Určite vyskúšam aj toto sérum :)

    OdpovědětVymazat
  2. Olej mě svou funkcí zaujal, ale vůní a tím barvením už moc ne. Jinak toto sérum vůbec nepoznám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé :-) Hydratace je důležitá s tím souhlasím. Konopí je velký lék ale kdoví kolik ho v tom séru je.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo konopný olej je velký zázrak. Já jsem si ho objednala na zkoušku z Cibdol a užívám ho zhruba týden a i po tak krátké době, pozoruji, jak jsem ráno odpočatá, nic mě nebolí a hlavně se mi zlepšila pleť, což považuji za jeho největší úspěch.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)