18. 11. 2016

RIMMEL KATE MOSS rtěnka - 54 Rock'n'Roll Nude

Krásný zamračený pátek!
Doufám, že ačkoliv nám teď počasí moc nepřeje, jste si včerejší den volna užili. Já mám i dnes dovolenou, a tak trošku jsme doma zahájili přípravu na předvánoční úklid (příští týden začíná advent!!!). Takže to u nás vypadá trošku jako na bojišti, ale ten super pocit prázdných a poskládaných skříní za to pak stojí. V dnešní článku bych Vám ráda ukázala rtěnku, kterou mám už delší dobu a naprosto jsem si ji zamilovala. Používám ji skoro každý den a nosím ji v kabelce jako takovou tu rtěnku poslední záchrany. Řeč je o Rimmel Kate Moss rtěnce z rosegold řady v nádherném růžovo-nude odstínu číslo 54 - Rock'n'Roll Nude.

Co musím zmínit hned na úvod, je opravdu nádherný obal rtěnky. Tvarem je to klasický Rimmel ale ta rosegold barva tomu dodává ten správný šmrnc. Myslím, že z této kolekce jsou k dostání v drogeriích asi 4 odstíny, možná i více. Já vím o dvou výrazných a dvou do spíš nude odstínů. 
Mně bylo ale od začátku jasné, po jakém odstínu sáhnu. Číslo 54 s názvem Rock'n'Roll Nude je totiž naprosto nádherná barvička s nádechem do růžova. Zároveň je to ale nude odstín, který doma ještě nemám, ačkoliv by se jich u mě našlo vcelku dost.
Rtěnka je nádherně krémová, má jemný lesk, takže rty vypadají šťavnatě. Je však velmi přirozená a sedí mi k úplně každému líčení (ačkoliv já se v podstatě líčím do práce dost podobně). I tato rtěnka má typickou Rimmel vůni, takže jestli ji moc nemusíte, tak s tím počítejte. Přijde mi však, že vůně není tolik intenzivní, jako u černých a červených Kate Moss rtěnek. 
Na rtech vydrží tak 2-3 hodiny v pohodě podle toho, jestli jím či piji. Mizí však rovnoměrně a navíc je to jemný odstín, takže se nemusíte bát zbytků rtěnky po okraji rtů. 
Jak už jsem zmiňovala, já jsem si ji naprosto zamilovala. Odstín i konzistence je přesně to, co u rtěnek vyhledávám nejvíce, hlavně na každodenní nošení. 

Znáte tuhle rosegold kolekci od Rimmelu? A máte nějaký odstín?

4 komentáře:

  1. Odstín rtěnky je ideální pro mě kdy chci něco co si nebudu každou půl hodinu kontrolovat.
    Vánoce tu budou co by dup. Já je sice budu trávit jinde než doma a o to se těším daleko více. Uklízet bych chtěla dnes ale uvidím jak se mi bude chtít až odpoledne přijdu z práce. Uklízím tím způsobem jako uklízím vždy, plus vyleštím zrcadlo, dveře od skříněk a uvnitř to trochu porovnám, jinak uklízím jako každý týden stejně. Možná vytvořím i nějakou tu vánoční výzdobu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle odstín mám taky a nosím ho často, víc takových odstínů v drogerii! Miluju ho :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný odstín, asi ho budu muset zařadit do sbírky! :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)