Lak na nehty Foxy Paws - Before The Paradise Passes By

by - 8:30


Dokud máme ještě alespoň nějaké slunečné dny, ráda bych vám ukázala lak na nehty Foxy Paws, který právě na tom sluníčku vypadá naprosto božsky. Lak v odstínu Before The Paradise Passes By mi poskytla stránka lakilaki.cz, které tímto ještě jednou moc děkuji. Veškeré laky, které na stránce seženete, jsou ručně míchány a jsou tak v podstatě jedinečné. Byla jsem hodně zvědavá a moc jsem netušila, co mám čekat, ale musím říct, že jsem nakonec byla mile překvapena. Asi to nebude barvička pro každého, ale na eshopu najdete podobných laků hned několik v mnoha dalších barevných variantách.

Tadáá a to je on! Lak je poměrně velký, má 11 ml. Osobně mám raději menší lahvičky, protože nemám potom špatný pocit, když lak nestihnu spotřebovat a potom ho musím vyhodit, ale to je jen taková drobnost. Moc se mi líbí lahvička laku, tyto "ploché", které mají třeba také moje oblíbené Maybelline laky, se lépe skladují.
Zde pokud by někoho zajímalo složení.
Lak je holografický a dost těžko se popisuje jeho barva. Je to něco mezi modro-šedo-stříbrnou a jak uvidíte níže, naprosto božsky vypadá na sluníčku.
Zde v umělém osvětlení. Lak má na můj vkus dobrou konzistenci, i když je přeci jen o fous hutnější, než jsem zvyklá. Lakuje se však snadno, neroztéká se a necuckovaní. Neflekatí a nedělá ani bublinky. Je potřeba ale dát pozor, protože lehce hutnější konzistencí si můžete nanést více laku, než je třeba. Je to o zvyku, jakmile jsem si to trošku osahala, pak už jsem odhadla kolik je tak akorát na jeden nehet.
No a zde na sluníčku. Nemohla jsem se na něj vynadívat. Myslím, že to bude naprostá pecka i v zimě, kdy opravdu vytvoří takový ten "frozen" efekt. Lakovala jsem mimochodem dvě vrstvy, jedna by ale v nouzi také stačila. Zasychá docela rychle, ale to jsem zrovna moc neřešila, protože jsem přes všechny laky používám urychlovač schnutí.
A zde na denním světle. Lak mi vydržel asi 4 dny netknutý, což u sebe a při své práci považuji za dobrou výdrž, kterou mi dělají ty lepší laky. Poté se lehce odštípl na palci a ukazováčku. Odlakovává se snadno a nebarví nehty, což naprosto nesnáším!

Tak co na něj říkáte? Nevidím žádný markantní rozdíl oproti lakům z drogerie, které mi vyhovují, ale ta barvička a holografický efekt jsou moc pěkné.

You May Also Like

7 komentářů

  1. Velmi zajímavý efekt v té modré. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odstín je krásný! Já měla také tu možnost vyzkoušet jeden lak z tohoto e-shopu a ty efekty, co dělá jsou neuvěřitelné.. A na nehtech vypadá jak gelový :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásná barva! :) Přesně jak píšeš, v zimě bude naprosto dokonalý :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)