NÁKUPY: březen 2016

by - 8:30


Jak se máte? Dneska máme apríla, tak se nenechejte nachytat! Já se budu zase opakovat, ale opravdu nevím, kam ten rok tak spěchá. O Velikonocích jsme na zahradě zasázeli všechnu zeleninu a ani se nenadějeme a budeme zase sklízet. Jelikož máme prvního a další měsíc za námi, tak se dnes podíváme na to, co jsem si v březnu pořídila. Jako vždy jsem vlastně nic nechtěla, ale ono se to tak nějak, pěkně postupně nahromadilo, znáte to. No a pak jsem taky měla po hrozně dlouhé době štěstí ve dvou soutěžích, takže za spoustu věcí vlastně vůbec nemůžu!

Tak tady máme hromádku toho, co jsem si koupila já. Samé potřebné věci! :) 
S přicházejícím jarem mě trošku trápí suchá pleť, nebo spíše suchá místa a to jak na těle, tak hlavně na obličeji, kde se mi občas objeví i taková ta super krupička. Takže jsem vyrazila do boje a pořídila si sprchový olej od Manufaktury. Nikdy předtím jsem sprchové oleje nezkoušela a musím říct, že je naprosto skvělý. Sice mi chvilku trvalo, než jsem si na jinou strukturu zvykla, ale krásně mi voní a pleť je po něm jemná, takže když se mi opravdu nechce mazat, nemám pocit, že popraskám.
No a na obličej jsem si pořídila odličovací olej od Uriage. Líbí se mi, že má pumpičku, protože u těch olejů je člověk pak zapatlaný celý a odličuje také pěkně, asi mu budu věnovat i samostatný článek a jeho srovnání s Balea odličovacím olejem.  
Tento týden má LIDL opět retro a já si pár věcí nenechala ujít. Kromě jídla, které tam nakupuji velmi ráda, jsem si pořídila i tři retro věci, na které moc ráda vzpomínám. Klasický špalek jelení lůj je prostě nestárnoucí klasika a hodí se vždy a všude. Vaječný šampon, tak na ten moc ráda vzpomíná mamka, takže jsme si ho také pořídily no a kopřivový jsme ještě donedávna měli na chatě, jako zbytky a měla jsem ho ráda, tak doufám, že bude takový, jaký si ho pamatuji. Šampony moc ráda střídám, mé vlasy si rychle zvykají, tak uvidíme, jak obstojí tyto. 
Došel mi můj milovaný Ryor oční krém, takže jsem si pořídila  snad už třetí nebo možná i čtvrté balení. Vydrží mi hodně dlouho, protože balení je nezvykle velké na oční krém a líbí se mi pumpička. V Teta drogerii měli super akci na mé oblíbené Rexona deodoranty, které jsou jinak ale dost drahé na to, jak rychle mizí. K dostání byl za polovinu ceny a to už se vyplatilo, takže jsem si pořídila nový, protože ten stávající už za chvilku odejde do věčných lovišť. 
Catrice korektor je můj oblíbený, došel mi a já nebyla schopná ho sehnat, všude totálně vybrakováno. Po asi měsíci náhodných návštěv drogerie tam na mě čekal, poslední mohykán. Přidala jsem k němu na vyzkoušení i dvě novinky od Essence, které mě zaujaly. Gel na obočí v kalíšku a fixační sprej na make-up. 
A s jarem se vyrojily i slevy v parfumeriích. Můj nej make-up od Estée Lauder sice ještě mám, ale už také pomalu, ale jistě mizí a vždy, když se mi naskytne v Marionnaoud (kde ho mají nejlevnější) sleva, kupuji nový do zásoby.
No a za toto prosím nemůžu, to jsem vyhrála. Doufám, že mě teď neopustí to štěstí v lásce, když jsem ho měla dvakrát ve hře. Vyhrála jsem Bi-Oil, který jsem toužila vyzkoušet už hodně dávno, ale pořád mě tak nějak odrazovala cena. Na stehnech a zadku mám strie, jak jsem před pubertou najednou rychle vyrostla, sice to nijak nehrotím, ale taky nepopírám, že kdyby tam nebyly, tak bych se nezlobila. Zázraky nečekám, tak můžu být jen mile překvapená. 
A zbytek jsem vyhrála na instagramu v soutěži "aby mě nepokakal beránek". Musím říct, že se mi balíček naprosto přesně trefil do vkusu, protože tekuté mýdlo Balea rozhodně využiji. Ubrousky Rossmann jste ve spotřebováno mohli vidět už několikrát, mám je ráda, stejně jako mám ráda cokoliv hydratačního pod oči. Loreal řasenku přesně tuhle teď doma používám, protože nemůžu sehnat svoji nej červenou, asi mi ji zrušili :( No a Essence olejíček? Tak ten mám moc ráda, ale doma jsem měla jen ten oranžová odstín, takže teď mám i růžový (pro vás mám nachystané oba dva nové do giveaway). A z čeho jsem naprosto nadšená je trio tvářenek od Catrice, které se mi hrozně líbí a až tvářenky řádně prozkouším, tak vám je určitě ukážu detailněji. 

Uf! Jsem se skoro zapotila. Tak to je opravdu už všechno! Užijte si víkend a třeba i někoho nachytejte, když je ten apríl.

You May Also Like

10 komentářů

  1. Ten Catrice korektor už dlouho bezúspěšně naháním, měla jsem štěstí akorát na ten tmavší odstín, ale ten bude tak na léto, světlejší ne a ne sehnat, všude vyprodáno. A na gel na obočí Essence jsem se taky dívala, pravděpodobně ho budu muset mít:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem ho poprvé, když vyšel, sehnala úplně v pohodě, pak přišel boom a od té doby je prakticky vždycky vymetený, teď jsem měla po strašně dlouhé době fakt kliku, ale byl tam jediný chudáček :D

      Vymazat
  2. Tohle je už druhý nákupní článek, kde vidím korektor od Catrice. Taky bych tuhle tekutou verzi chtěla vyzkoušet, ale vždy když jdu do drogerky, tak tam mají jen testery. Musím se jít znovu podívat. Retro týden v Lidlu musí být super. Kopřivový šampon u nás vždycky rád používal tatínek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je skvělý, ten první jsem sehnala ještě předtím, než se stal tak populárním a od té doby je ale fakt všude prázdno :D chodila jsem pro něj víc jak měsíc, vždycky cestou z práce a prd, prázdno :(

      Vymazat
  3. To tekuté mýdlo od Balei je skvělé!! :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to ráda slyším, já k němu zatím jen čichala a voní moc příjemně :)

      Vymazat
  4. Miuji Manufakturu! Stejnou tvářenku od Catrice, jsem si také pořídila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem si poslední dobou Manufakturu docela oblíbila, hlavně malinovou a meruňkovou řadu :)

      Vymazat
  5. skvělé nákupy :) moc se těším na recenzi a dojmy odličovacího oleje uriage a na novinky od essence, které mě moc zaujaly v rossmanovi a stálo to přemlouvání je tam nechat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. odličovací oleje jsem si teď oblíbila a zatím mi vyhovují, uvidíme po delší době, určitě článek bude :-)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)