ASTOR Perfect Stay korektor

by - 11:02


Jak se vám chtělo do práce po Velikonocích? Jestli jsem něčeho vyzkoušela vážně hodně, tak jsou to právě korektory. Pokud mne čtete už nějaký ten pátek tak víte, že mě trápí tmavé a výrazné kruhy pod očima, se kterými se snažím bojovat už roky. Korektory jsou tak mými věrnými pomocníky a moc ráda hledám stále lepší a nové. Je velmi důležité vědět, co od korektoru očekáváte. Já mám nejraději tekuté, které pod očima nedělají nánosy a vyžadují vysoké krytí a výdrž. Někomu zase stačí pouze korektor na projasnění či na zakrytí pupínků. Dneska bych vám ráda ukázala korektor od Astoru - Perfect Stay 24 Hours. Jak mi vyhovuje?
Korektor patří k těm novějším na našem trhu a k dostání je také make-up a myslím, že i pudr, ze stejné řady. Hned, když jsem viděla, že se má objevit v drogeriích, tušila jsem, že ho minimálně půjdu vyzkoušet. Na první pohled mne zaujalo balení, mám ráda  fialovou a tak mi padlo do oka.
Tubičkové korektory s pěnovým aplikátorem patří mezi mé nejoblíbenější a pod oči mi vyhovují nejvíce. K dostání byl v několika odstínech a musím říct, že pokud sháníte opravdu hodně světlé korektory, tak tady si vyberete. Já sáhla po tom úplně nejsvětlejším v odstínu 001 Ivory a jak sami uvidíte, je opravdu skoro bílý.
Korektor má 6,5 ml. Co se jeho konzistence týče, je příjemně krémová, ale spíše řidší, ne příliš hutná, takže znovu ideální pod oči. S tím jsem také spokojená.
Můj "problém", který nejspíš pro většinu z vás problémem nebude je fakt, že korektor nijak zvlášť nekryje. CollectionNARS nebo třeba Catrice kryjí mnohem více a já bohužel patřím k těm, kteří to krytí opravdu potřebují.
Pokud tak sháníte korektor, který by vám rozjasnil oční okolí a překryl jemné kruhy nebo spíš jen stín v obličeji, pak vám ho můžu doporučit. Na pupínky mi nevyhovuje absolutně, ale to jsem po něm ani nechtěla. Pokud ale potřebujete větší krytí, tak ho doporučit nemohu. Já sama ho používám v kombinaci s nějakým z výše zmíněných krycích korektorů, které vlastním. Tento vždy pěkně projasní oční okolí a například NARS potom překryje, co se dá. Co se výdrže týče tak nemůžu soudit, protože samostatně ho nepoužívám. Všechny korektory ale pod očima pudruji, aby vydržely ve stejném stavu co nejdéle.
Můj jediný problém je tedy slabší krytí, nicméně jinak konzistence i roztírání a podobně jsou velmi dobré, příjemné, takže věřím, že své oblíbence si tento korektor najde. Možná budete mít problém s odstínem, pokud jste tmavší typ, může na vás být až moc světlý, protože i tmavší odstíny, na které jsem koukala, byly stále poměrně bledé.

Korektor stojí okolo 100 Kč. Znáte ho? Používáte? A co preferujete u korektorů vy?


You May Also Like

1 komentářů

  1. PRávě nějaký korektor hledám, protože můj maybelline mi dochází.. :(

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)