Moje ranní rutina

by - 10:54


Na YouTube mám hrozně ráda videa o různých "rutinách", baví mě sledovat, jak kdo bydlí, co dělá a používá (jsem divná :D). No, a jelikož je mi bližší psané slovo, než to mluvené, tak jsem si dneska pro vás připravila svoji ranní rutinu v podobně článku s fotkami. Snažila jsem se přijít na to, jak udělat svoji rutinu zajímavou, ale zjistila jsem, že jsem vlastně úplně nudný a obyčejný smrtelník, takže se asi žádného velkého překvapení v tom, jak se ráno chystám do práce nedočkáte. Ale co už :-)

Už nějaký ten pátek bohužel nepatřím mezi studenty a tudíž jsem naplno v pracovním procesu, jupí! Mé ráno tak většinou začíná zvoněním budíku v 6:30. Řadím se ale mezi ty, kteří budík tak třikrát posunou a pak se divím, že nestíhám. Když mně se ale tak nechce!
Když už se konečně přinutím vyklubat se z postele, má cesta vede zcela nečekaně na WC a do koupelny. Tam se poslední dobou docela děsím podívat se do zrcadla, co že se mi to přes noc zase vyklubalo na obličeji. Ale do práce se musí, a tak si jako první (většinou, někdy jsem líná) nanesu na obličej tříminutovou masku od Apotéky, kterou jsem si koupila nedávno a zkouším ji. Masku poté smyji a nanesu krém. Když si masku nedávám, pleť po noci vyčistím micelární vodou, momentálně používám Uriage
Zuby si čistím kartáčky od Curaproxu, které používáme už tak třetím rokem a jsou prostě nejlepší. Dříve mi hodně krvácely dásně, tyhle kartáčky jsou ale pěkně měkké a husté. Co se pasty týče, momentálně mám na poličce Signal White Now, která mi sedí více, než Colgate bělící pasta (a rozhodně tolik nebarví umyvadlo). 
Po vyčištění zubů a ještě před nanesením krémů si kapu do očí. Buď umělé slzy, nebo kapky pro unavené oči. Pracuji v podstatě celý den s počítači, navíc mám po operací očí a mám je citlivé a často mi zlí. 

Na pleť momentálně zkouším Uriage krém proti akné, ten si dávám hlavně na postižená místa a na zbytek obličeje používám Cannabis výživný pleťový krém, který mne velmi mile překvapil a už jsem ho skoro spotřebovala. Je na první pohled jemný, až gelový, ale velmi pěkně hydratuje. 
A přesně teď je už ten správný čas obléct se. Vždycky se oblékám podle toho, kolik teploměr ukazuje stupňů a pohledu z okna. 
Péči o pleť provádím v koupelně, líčím se ale už v pokoji, kde si k tomu pouštím většinou nějaká youtube videa. Co se snídaně týče, tak jím téměř vždy až po příchodu do práce. Nejsem zrovna moc snídaňový typ, i když se snažím to aspoň trošku vylepšit. Pokud tedy něco snídám, většinou je to právě před líčením u nějakého videa. 
Poté, co se nalíčím (a nasnídám), jdu zpět do koupelny, kde si upravím vlasy. Jestli mi něco nejde, tak je to právě péče o vlasy, moc to sama na sobě neumím. Spím s vlasy spletenými do copu či staženými do volného culíky. Ráno je buď pouze rozpustím, pročešu a lehce přelakuji, nebo si vyčešu culík. Používám také suchý šampon, a to hlavně druhý a třetí den po umytí vlasů, kdy už nejsou zrovna v nejlepší kondici. Když mám čas, nebo mě čeká nějaká "událost", použiji kónickou kulmu a vlasy lehce navlním, ale to dělám opravdu výjimečně. 
No a pak už je skoro čas jít! Těsně před odchodem sahám po rtěnce nebo lesku/balzámu, to podle času a parfému podle nálady.


Nasadím hodinky a nějaké doplňky. Nevím jak vy, ale já mám různé náramky atd. moc ráda, mám jich dost, ale nějak je moc neumím nosit, Snažím se je tak mít na očích a kombinovat je, naučit se je nosit. Nejčastěji ale stejně končím s hodinkami, ty mám vždy, prstýnkem, který jsem dostala za státnice a Pandora náramkem. 
No a pak už jen zkontroluji kabelku, přidám svačinu, mobil, obléknu kabát a vyrážím směr nový pracovní den!

Co vy a ranní vstávání? Upřímně závidím všem, kteří jsou po ránu svěží, aktivní, mají dobrou náladu a vyloženě si ta rána užívají. Já jsem prostě sova, skřivan ze mě asi nikdy nebude (možná mě naučí až děti :D ).

You May Also Like

4 komentářů

  1. Super článek, Rutiny miluju! :) já vstávání nesnáším , musím se přes to nějak přenést :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Čím dříve musím vstávat, tím déle se snažím být v posteli a spát a pak svou ranní rutinu zkracuji. Jak na to? klik :) Naopak víkendy si užívám, to si ráno i trochu zacvičím, abych se protáhla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo já jsem v tomhle hrozná, sice si vždycky řeknu, jak vstanu dříve a všechno si v klidu stihnu, ale ve výsledku několikrát posunu budík a pak nestíhám :D

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)