Vánoční výzdoba

by - 9:00

Ahojky!
Tak dneska už máme 5. prosince, večer budou chodit čerti, mikulášové a andělé a já stále nemůžu přijít na to, kam ten čas tak letí. No vážně, už jen tři týdny a něco a rok 2014 je fuč a to jsem ještě nedávno nemohla uvěřit tomu, že už není 2013!...No nic, zpět k věci. V dnešním článku jsem si pro vás připravila na ukázku vánoční výzdobu svého pokoje/ložnice. Už jsem tu několikrát psala, jak miluju Vánoce a myslím, že dle fotek v článku, to poznáte sami. Moc ráda koukám na podobné články a videa, tak doufám, že se vám článek bude líbit. Jen omluvte kvalitu fotek, protože v tomto počasí prostě nafotit něco kvalitního je takřka nemožné :(.
Miluju vánoční růže a kupujeme je domů každý rok ve všech možných i nemožných provedených a velikostech. Jen bohužel málokdy vydrží a tak se ptám, máte nějaký osvědčený tip, jak uchovat tuhle nádheru co nejdéle? Zkoušela jsem všechno možné i nemožné z netu a moc to nefungovalo :(
Letos jsem růži umístila na zásuvky z IKEA a společně s nimi tam mám ještě nádherný zlatý svícen také z IKEA.
Na vchodové dveře jsem o víkendu vyráběla věnec a letos jsem se rozhodli pro fialovo stříbrnou. 
No a maminka mne ukecala, abych jí udělala ještě malý věneček ze zbytků na stůl do práce.
Na stolem mám letos Yankee Candle a mini stromeček, který jsem s bratrem dostali každý svůj ještě jako prťata, je mu už aspoň 15 let :-).
Na komodu jsem si "vyrobila" jen jednoduchou dekoraci - sklenici od svíčky jsem naplnila mini baňkami z IKEA, odstranila jsem jim háček a prostě je tam nasypala. Večer, ve světle svíčky to vypadá moc pěkně.
Pan sněhulák mi dělá společnost na knihovničce. 
A na poličce pod televizi jsem si dala jen dvě šišky a LED svítilnu. 
Rozmazané...ale takhle nějak to vypadá večer. Ještě musíme dořešit kabely, aby nám tam tak netrčely, Pořád ještě doděláváme a vychytáváme drobnosti po stěhování.
Na postelí mám poličku se svými nejoblíbenějšími plyšáky. Sbírala jsem plyšáky snad celý život a po stěhování mi bylo dovoleno si jich do nového pokoje dát jen pár (chlapi nemají pochopení :)). LED hvězdičky nad postelí večer vypadají také moc pěkně.
...asi nějak takhle.
Na postel jsem ke klasickému červenému plédu, který tam mám celoročně, pořídila ještě heboučkou bílou deku. Polštářů si nevšímejte, ty jsou zatím také provizorní, čekám, až mi nějaké pěkné dekorační padnou do oka, ale zatím nic :( Na okně mám potom klasický svícen, který má snad každý.
No jo, další věc z IKEA. Mamka si pořídila bílou a já červenou lucerničku na čajové svíčky.
Takhle nějak vypadá má komoda každý večer. Ujíždím na tom se jen tak koukat s hrnečkem čaje v ruce a užívat si pohodu.

Taky tak milujete Vánoce? A jaké dekorace máte letos vy?

You May Also Like

2 komentářů

  1. krása! mám ráda vánoční dekorace :-)
    Zvu tě na mou giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-) <3

    OdpovědětVymazat
  2. Je pekne.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)