SPOTŘEBOVÁNO: listopad 2014

by - 9:00

Ahojky!
Už dlouho se tu neobjevil článek se spotřebovanými produkty, a tak je na čase to napravit. Doma mi už taštička přímo přetékala, jak jsem se činila a snažila se dopotřebovat vše načaté. Tentokrát toho bude opravdu dost a ještě ke všemu taková směska o péče po dekorativní kosmetiku. Taštičku jsem plnila už tak od konce prázdnin, takže se neděste, není to za jeden měsíc. A musím se pochválit, že se mi konečně daří dopotřebovat načatá balení ještě předtím, než začnu používat něco nového (teda většinou...:)).
Taštičku jsem si založila speciálně pro spotřebované produkty, aby se mi to neválelo různě po bytě a šuplících a bylo příjemné sledovat, jak se plní. A taky jsem se opět utvrdila v tom, že vám prostě většina věcí dojde najednou, ne postupně, ale všechno najednou, klasika...
Už v nákupech jste si mohli všimnout, že jsem začala používat při odličování ubrousky. Tyto Balea z limitky jsem měla moc ráda a mrzí mě, že už se nedají sehnat. No do krabičky, která by po nich zůstala si teď kupuju jiné a těším se na další limitky. 

Aussie šampon jsem používala skoro rok. Já totiž šampony hodně často střídám a mám načnuté vždy tak 2-3 značky. Mé vlasy si totiž po dvou týden na šampon zvyknou a pak už ho prostě nemají rády, takže střídám a tím pádem mi jedno balení vydrží vážně dlouho. Jak jsem byla původně k tomuto Aussie skeptická, tak musím říct, že mi potom začal vyhovovat a oblíbila jsem si ho. 

 Termální vodu používám v kombinaci s olejíčkem od Saloosu a nejraději mám tyto obyčejné buď Balea nebo Rival de Loop. Stojí pár kaček a svou práci zastanou na jedničku.

A jako poslední tu mám vzpomínku na dovolenou u moře - mini gel na holení od Balea, který tak pěkně voněl. Měla jsem ho na dovolené i loni a je to můj cestovní favorit. Akorát pozor, ten gel je modrý a docela to opatlává všechno kolem.
Potom to mám můj nejoblíbenější peeling od Freemana s meruňkou. Doma už mám další balení a musím říct, že tím, jak je to obrovské, mi taky vydrží věčnost. No a micelární voda Bioderma je klasika, to snad ani nemusím říkat, jak moc mám tyhle micelárky ráda. Je to takový můj tradiční dárek pod stromeček od Ježíška. 
Víte, jak jsem říkala, že všechno dojde najednou? Jo, tak tady můžete vidět i druhou termální vodu, tentokrát tu Balea, kterou jsem měla doma jako pozůstatek z letní kabelky a došla mi asi dva dny poté, co jsem dopotřebovala Rival de Loop.

Lak na vlasy od Schwarzkopfu je ve spotřebovaných produktech taky často, protože to jsou prozatím asi mé nejoblíbenější laky na vlasy. Nejraděj mám tento zelený, nebo červený, který doma používám teď. 

A deodorant Nivea byl pro mě spíše zklamáním. Zaprvé mi hrozně smrděl a ráno jsem se s ním vždy dusila a pak taky jsem si ho pořizovala kvůli tomu, že měl být "invisible" a to teda na oblečení rozhodně nebyl. A jestli něco nesnáším, tak to jsou skvrny od deodorantů.
Krémy od Lorélu mám v poslední době hodně ráda a zejména ten modrý, noční. Doma používám další balení a zatím mi stále maximálně vyhovuje. 
Saloos olejíčky, no, tak to vidíte, jak moc je mám ráda. A nejen ty odličovací, které úplně změnily celou moji rutinu, ale hlavně ty obličejové, díky kterým se mi přestal prakticky mastit obličej. A je jedno, jaký druh zvolíte, všechny jsou skvělé.
No a jako poslední tu mám moji oblíbenou bázi pod oční stíny od Essence a gel na obočí od Essence. Báze se už bohužel nevyrábí, doma mám ještě jednou celou a pak budu muset najít jinou z drogerie, která mi bude vyhovovat. Gel od Essence mám také moc ráda, ale objevila jsem teď Alverde barevný gel a zamilovala se, ale o tom více až jindy. 

Atoderm Nutritive krém od Biodermy jsem měla také moc ráda. Krásně se roztíral, velmi dobře hydratoval, jen jsem ho bohužel hodně rychle spotřebovala. Každopádně ale můžu jen doporučit. 

Tak, to je pro dnešek vše a můžu začít sbírat zase další prázdné obaly, jupí! :-)

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)