Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place Concealer

by - 9:00

Už je to poměrně dlouhá doba, co jsem si pořídila známý korektor od Estée Lauder Double Wear Stay in Place korektor. Pokud mě čtete už delší dobu tak více, že mne od malička trápí dědičné kruhy pod očima a jestli se v kosmetice na něco soustředím, tak jsou to právě korektory. Vyzkoušela jsem ji už hodně a stále ráda zkouším další, protože co kdyby tenhle byl ještě lepší, že? Double Wear jsem si plánovala pořídit už nějakou dobu a když se mi do rukou někdy zjara dostala 20 % sleva do Sephory, konečně jsem si ho koupila. Vzhledem k tomu, že už je půlka prosince, myslím, že jsem korektor dostatečně vyzkoušela na to, abych vám o něm mohla napsat. Tak tady jsou mé dojmy.

Značka Estée Lauder šla dlouho mimo mě a působila na mě spíše dojmem "kosmetiky pro zralejší ženy". Když jsem ale loni od přítele dostala k Vánocům balíček produktů, zamilovala jsem se okamžitě jak do řasenky, kterou jsem si už stihla pořídit v plné verzi, tak do tužky na oči i tvářenek. Od té doby se na Estée Lauder dívám trošku jinak a rozhodla jsem se vyzkoušet i tento korektor.
Řada Double Wear je určená na zakrývání nedostatků a měla by být "stay in place"  tedy otěru odolná a dlouhotrvající. Korektor obsahuje SPF 10 a redukovat tmavé skvrny pod očima. 
Pořídila jsem si ten nejsvětlejší odstín 01 LIGHT a musím rovnou pochválit jeho barvu, protože je opravdu nádherně světlounký.  Balení se mi moc líbí, ostatně jako většina od Estée. Působí luxusně a "dospělácky".
Korektor je v klasickém balení s aplikátorem a obsahuje 7 ml produktu. Balení je docela těžké, ale vypadá krásně, to už jsem zmiňovala. Po této stránce nemám produktu co vytknout. Na rozdíl od kolegy Fit Me od Maybelline je zde lépe udělané okolí víčka, takže když korektor zavřu, tak mi nevyleze kolem dokola a neupatle všechno kolem, jako to přesně dělá Fit Me a nehorázně mě tím vytáčí, nehledě na to, že si zbytečně vypatlete korektor všude možně. 
A teď už k samotnému korektoru. Musím se přiznat, že zpočátku jsem k sobě hledali cestu a já si několikrát řekla, že jsem asi sáhla vedle. Ale přesně proto se snažím psát recenze až s odstupem času, protože dneska je to všechno jinak. 
Zaprvé, korektor doporučuji používat pod oči, či kolem nosu a na další místa, která chcete projasnit, ale na pupínky se mi moc neosvědčil, na to mám jiné favority. Ale kupovala jsem si ho hlavně na kruhy pod očima, takže to mi zase tolik nevadí. 
Korektor má zvláštní konzistenci. Je poměrně hutný, ale přesto jakoby tekutý. Teď si říkáte, že mi asi šibe, ale lépe to popsat neumím. Naučila jsem se, že je dobré ho pod oči dát nejprve raději méně a když tak přidat, než více, protože potom to nevypadá ani trošku dobře a korektor už je moc vidět, slívá se do vrásek a prostě to není pěkné. 
Takže já si korektor otřu trošku o hrdlo tuby a udělám pod očima dvě véčka. Potom ho zapracuji štětcem od Real Techniques, který používám na make-up. Prsty se mi neosvědčily ani trošku. Přesně to jsem myslela tím, že je hutný, ale přesto "tekutý". Pokud jej totiž začnete ťupkat prsty, udělá fleky a tak nějak vám spíš víc produktu zůstane na prstu než pod očima a krytí se také výrazně sníží. Než jsem na to přišla, korektor jsem moc ráda neměla, protože v podstatě nefungoval. 
Pokud tedy korektor pořádně zapracuji štětcem a nedám ho pod oči moc, kryje velmi dobře a projasňuje. Zapudruji ho svým oblíbeným Healthy Balance pudrem a vydrží mi celý den, neslívá se, nestírá a neflekatí. 
Je třeba si s ním dát prostě práci a přijít na to, jak nejlépe funguje a vyhovuje zrovna vám. Až se to s ním naučíte, budete spokojení. Kryje velmi dobře a vydrží. Je krásně světlý a k dostání ve tuším 4 odstínech. Za sebe ho tak můžu doporučit, ale pouze na kruhy pod očima. A počítejte s tím, že pokud jsou vaše kruhy pod očima hodně tmavé a pravidelně, ne po jedné probdělé noci, asi to bude chtít cvik, než se s ním trošku sžijete. 

Korektor seženete v parfumeriích, nebo na internetu. Já ten svůj kupovala v Sephoře s 20 % slevou. Jeho plná cena se pohybuje někde okolo 600 Kč.

You May Also Like

2 komentářů

  1. Taky jsem brala Estée Lauder jako kosmetiku pro zralé ženy, a proto jsem kupovala dárkový kufřík loni tchýni k narozeninám. Ale když píšeš, že ses zamilovala do tolika jejich výrobků, tak se možná po téhle značce někdy v Sephoře podívám.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednoznačně můžu doporučit Double Wear řasenku, která má pro mě úžasný malý a přesný kartáček a i když není voděodolná, tak vydrží kde co a tužky na oči taky z řad double wear. Tenhle korektor mám také moc ráda, ale chce to s ním čas a fakt jen pod oči, na pupínky mi nevyhovuje ani trošku. A měla jsem možnost zkusit i rtěnku (ne ty novější) a ta mi teda moc nevyhovovala, je hodně suchá.

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)