BIODERMA Sensibio Riche

by - 13:31

Krásné pondělí!
Taky je u vás tak krásná mlha a cosi padá? Není nic lepšího, než se probudit do tohoto fajn počasí :). Mimochodem, zdravím všechny své vysokoškolské čtenáře a pokud máte, stejně jako já, právě zápočtový týden, tak hodně štěstí! Jestli se na něco vážně těším, tak jsou to příští Vánoce, kdy bych už měla mít !snad! dostudováno a konečně si je nebudu kazit stresem ze zkoušek, seminárek a podobně. Zpět k věci, našla jsem si chvilku a dneska pro vás mám článek o krému od Biodermy z růžové řady. Pár měsíců zpět byl produktem za 99 Kč a já na něj konečně můžu, po řádném otestování, napsat recenzi.
Díky programu Bioderma for Everyone, jsem vyzkoušela spoustu nových produktů od této značky a musím říct, že mi většina vyhovovala a předešvím krémy na obličej. Nejraději mám ty modré, Atoderm, byla jsem však zvědavá i na Sensibio Riche, protože z růžové řady mám moc ráda micelárku, ale to už víte.
Tento krém má být zklidňující, hydratační a ochranný, pro suchou až velmi suchou a citlivou pleť. Vytáhla jsem ho tedy někdy v říjnu s tím, že se mi pleť nejen díky vysazení antikoncepce, ale také chladnému počasí, dost změnila a mám ji teď po většinu měsíce opravdu extra suchou a napnutou. 
Krém má pro Biodermu klasické balení, na kterém mi vadí, že je tuba hodně pevná a je potřeba ho pak roztříhnout a ještě z něj vytáhnete hodně produktu. Když už vám krém dochází, hrozně špatně se dostává ven. A taky je docela rychle pryč, 40 ml zmizí opravdu rychle a to si nemyslím, že ho používám zbytečně moc. 
Od krému jsem očekávala především hydrataci, bohužel musím říct, že na můj momentální stav pleti nestačí. Je velmi příjmený a hutnější, dobře se roztírá a vsakuje, ale pleť jsem měla hydratovanou pouze chvíli, pak se vsákla a já znovu cítila pnutí a udědlaly se mi šupinky a nejen na čele, ale i na tvářích. Pokud jsem na něj nanesla make-up, nevypadalo to dobře. 
Krém sám o sobě špatný není, líbí se mi že není ani parfemovaný a je hutnější. Jak už jsem ale říkala, na moji momentálně extra suchou pleť nestačí.
Doporučit ho můžu, pokud máte pleť normální nebo lehce sušší, ne však extra suchou, na to bych doporučila spíše Atoderm řadu nebo Hydrabio, ty mi vyhovují více. 

Kupovala jsem ho za 99 kč v akci, jinak stojí cca 470 Kč.

Znáte tento krém? A co použváte na extra suchou pleť vy?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Já mám právě normální pleť s pár suchými místy a tento krém mi moc vyhovuje :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. taky si myslím, že za normálních okolností by mi vyhovoval, ale obličej si momentálně dělá, co chce :D

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)