My Estée Lauder Collection

by - 21:09



Už tu máme zase další pracovní týden (jupí), ale i dnes jsem pro vás nachystala článek. Blíží se Vánoce a to je ideální doba na čerpání inspirace jak pro sebe, tak třeba pro dárky svým blízkým. V jednom z posledních článků jsem vám ukazovala svoji NARS sbírku a dneska tu pro změnu mám produkty od značky Estée Lauder. Většinu jsem dostala loni k Vánocům v dárkové sadě. Tato značka mi původně nějak sympatická nebyla, přišla mi spíše pro starší generaci, ale postupně jsem jí přišla na chuť a chystám se na některé další produkty. 
Od značky Estée Lauder mám prozatím osm produktů. Tuto kosmetiku seženete ve všech parfumeriích a většinou je dobré se mrknout i na ceny a slevy, protože jinak je v Sephoře většinou nejdražší a nejlépe vychází v Douglasu či Marionnaud. 
Mini verzi řasenky Double Wear Zero Smodge jsem poprvé vyzkoušela právě z vánočního balíčku a zamilovala jsem si ji. Je to jednoznačně stále nejlepší řasenka, jakou jsem kdy vyzkoušela a právě proto jsem si ji na Dnech Marianne v září pořídila i v plné verzi. Prozatím jsem ji nenačala, dodělávám ještě tu mini. V brzké době čekejte recenzi.

Korektor Double Wear Stay in Place jsem měla na seznamu už také pěkně dlouho. Jak už jsem několikrát zmiňovala, trápí mě tmavé kruhy pod očima už od mala,a tak jsem na korektory docela ulítlá. Tento je skvělý, i když jsem od něj čekala ještě trošku větší krytí. Recenzi už mám nachystanou, takže ji také brzy čekejte. V plánu mám pořídit si i Double Wear make-up. 

A hnědá tužka na oči opět Double Wear je božská. Nádherná hnědá, skvělá pigmentace i výdrž, nerozmazává se, neobtiskuje a ten odstín hnědé je přesně to pravé pro mé oči, takže až ji dodělám, plánuji si koupit plné balení. 

Potom tu mám dvě paletky. Jednu tvářenek a jednu stínů. Obě jsou velmi pěkné a jemné. Zmínit musím i krásné balení, které vypadá opravdu nádherně, je lehké a praktické na cestování. 

Článek o tvářenkách ZDE.

A jako poslední tu mám dva produkty na rty. Lesk na rty v kalíšku a rtěnku v nádherném růžovo-nude odstínu. Opět musím vyzdvihnout balení, Na tyto produkty jsem prozatím samostatné recenze také nedělala, ale budou!

Tak co? Jak na Vás působí značka Estée Lauder?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Pěkný článek. Moc se mi líbí ta paletka tvářenek. A taky ta rtěnka je moc hezká, jemný, přirozěný nude odstín. Ale přiznám se, že já jsem kolem Estée Laudera vždycky jenom prošla a nikdy jsem nic nezkoušela.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)