CLINIQUE liquid facial soap (mild)

by - 11:54

Zdravím Vás a doufám, že se máte fajn. Já se postupně dostávám kvůli škole a diplomce do stále většího stresu a musím s tím už konečně něco udělat, abych se úplně nezcvokla. Ale zpět k článku, uvědomila jsem si, že jsem vám ještě nepsala samostatnou recenzi na mé nejoblíbenější a nejpoužívanější mýdlo na obličej, které už mi dělá společníka na poličce rok a stále ho nic nepřekonalo. Vidět jste ho mohli zatím jak v mé večerní, tak ranní rutině, které se ale také chystám časem přepsat, protože jsem objevila zase nové produkty, které mi více sedí (však to znáte...). Dneska to tedy bude tekutém pokladu na obličej od značky Clinique.
Značku Clinique jsem si oblíbila tak rok a něco zpět a to hlavně její pečující kosmetiku. Doma mám krém, oční roll-on i tonikum, ale nejraději mám právě toto tekuté mýdlo. Jsem zvyklá si ráno oplachovat obličej studenou vodou - jednak to krásně probere a pak to taky funguje na oteklé oči a podobně. Používala jsem k tomu vždy různá mýdla, naposledy od Nivea, ale vždy jsem pak obličej měla stažený a vysušený. Se samotnou vodou to nebylo o nic lepší, a tak jsem hledala něco, co by mi obličej očistila, odmastilo, ale nevyušilo a neudělalo mi z něj popraskané a zarudlé cosi. A našla jsem!
 Loni v lednu k narozeninám jsem si pořídila Liquid Facial Soap od Clinique v provedení "mild", tedy pro suchou/kombinovanou pleť. A to já přesně mám. V T-zóně se mi sice mastí, ale čelo a někdy i tváře mám taky čas od času jako sušenku a samou šupinku. Samozřejmě to záleží na počasí a podobně a je potřeba tomu vždycky uzpůsobit i krémy.
Tohle tekuté mýdlo je ale poklad. Původně jsem ho dostala v cestovním balení na Dnech Marianne 2013 a toto pidi balení mi vydrželo snad dva měsíce, takže jsem ho mohla pořádně prozkoušet a zamilovat se. Péči, které je dražší, než běžná drogérková vždy raději vyzkouším předem a toto mýdlo mě nezklamalo, proto jsem si pořídila plné balení (200 ml) a v současné době dodělávám už druhé.

Cena je vyšší, stojí tuším okolo 400 Kč, ale mě vydrží necelého půl roku a to ho používám ráno a večer. Balení je krásné, pevné a takové "čisté" a hlavně obsahuje pumpičku, takže se skvěle dávkuje. Většinou stačí jen malá kapka, kterou napěním v dlaních a nanáším na navlhčený obličej. Mýdlo udělá bohatou pěnu a v pohodě s ním umyjete celý obličej. 

Co se mi na něm ale líbí nejvíce je ten pocit, který mi na obličeji zůstane. Kůže je jemná, nepne, nesvrbí a není zarudlá, a přesto je vyčištěná a odmaštěná. A to je přesně to, co jsem hledala. Z drogerie jsem vyzkoušela jak modrou, tak růžovou pěnu od Nivea a i pěnu Alverde, ale všechny mi hrozně vysušovaly pleť a nebylo to ono. Mýdlo není nijak výrazně parfemované a v očích také neštípe tak, jako Nivea, cítíte, že tam něco máte, ale nemáte takový ten pocit, že vám to v hlavě vypálí díru.

Pokud gely či mýdla používáte, určitě doporučují vyzkoušet Clinique. Já jsem to své kupovala v Sephoře s 20 % slevou, značku seženete ale i v dalších parfumeriích a k dostání jsou i cestovní sady, na kterých můžete vyzkoušet, co vám vyhovuje a co ne, případně se nebojte poprosit o vzoreček.

You May Also Like

1 komentářů

  1. Kosmetiku Clinique a zejména tu čistící řadu miluju a naprosto souhlasím s tímto článkem, mýdlo používám už delší dobu a zatím se mu nic nevyrovnalo :)
    http://clairw.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)