VASELINE gelový olej na tělo

by - 11:38

Krásný dubnový čtvrtek!
Krémy a oleje mám ráda, ale mým největším problémem je přinutit se je používat. Často jsem tak unavená nebo se mi tak zoufale nechce, že si jen namažu ruce a frčím spát. Poslední dobou jsem si ale řekla, že prostě ne!, že konečně spotřebuju co mám doma a naučím se mazat. A tak jsem se dostala i k tomu, abych vyzkoušela tento tělový olej od značky Vaseline, který jsem si koupila o prázdninách v Řecku. No a jak jsem s ním spokojená?

Značku Vaseline znám převážně z vyprávění zahraničních bloggerek. U nás ji na eshopu čas od času má Kája z PlumFoolery, jinak ji u nás myslím neseženete. Když jsem byla loni v Řecku v obchoďáku na běžném nákupu, musela jsem samozřejmě omrknout i drogérkový regál a tam na mě vybafla právě značka Vaseline.
Dovedete si asi představit mé nadšení, že si ji konečně můžu osahat a očuchovat v reálu. Nakonec jsem si pořídila tělový olej s kakaem, který nádherně voní. Používám ho momentálně asi druhý měsíc, předtím jsem dodělávala jiný tělová mléka. No a co na něj tedy říkám?
Myslím, že je super. Tělové oleje jsem vždycky měla a neměla ráda zároveň. Líbilo se mi, jak krásně hydratovaly a že pocit nevysušené kůže vydržel dlouho, ale to omaštěné a zapatlané všechno kolem jsem bytostně nesnášela. Tenhle ojel je trošku jiný a proto se mi líbí. Je samozřejmě mastný, ale jeho konzistence je taková spíše gelová. Nevylije se vám na ruku půl lahvičky a mnohem lépe se i roztírá. Z lahvičky ho prostě vytlačíte tuhý jako krém a při rozetření se jakoby rozpustí.
Jak můžete vidět, olej opravdu drží, dokud jej nezačnete roztírat. Krásně voní, ne nijak vtíravě, ale příjemně a velmi dobře hydratuje. Přijde mi, že se vsakuje o něco rychleji, než klasické tekuté oleje a ještě ráno vstávám s pocitem, že mám super jemné nohy. 

Lahvička má 200 ml a musím říct, že skoro neubývá. Už si přesně nepamatuji, kolik stál, ale tuším, že to bylo něco okolo 3 euro? Určitě ho vyzkoušejte, pokud máte rádi tělové oleje. Já sama se chystám na další produkt od Vaseline a to krém ve spreji, který by se měl super rychle vsakovat, no kdo po tom netouží, že? :)

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)