Oblíbenci - březen 2014

by - 21:38

Krásnou neděli!
Konec března je tu a já jsem si pro vás po dlouhé době připravila článek s mými oblíbenci. Snažila jsem se do něj zařadit produkty, které jsem používala opravdu skoro každý březnový den, případně produkty, které si mě během měsíce získaly. Není jich mnoho, ale za to opravdu stojí za zmínku. Doufám, že se vám článek bude líbit a jdeme na to!


Tento krém od Biodermy byl v únoru produktem v projektu "Bioderma pro každého". Jelikož mě poslední dobou trápí suché šupinky na obličeji, rozhodla jsem se ho vyzkoušet a naprosto si mě získal. Momentálně mám už druhé balení, protože mi bohužel vydržel jen něco málo přes měsíc (používala jsem ho ráno a večer). Přesto, že jde o produkt pro velmi suchou pleť a má je spíše smíšená, nedělal mi na obličeji neplechu a opravdu hydratoval. Make-up na něm držel a vypadal mnohem lépe. 
A když je řeč o make-upu, od začátku února, když jsem si pořídila tento od Bourjois, nepoužívám žádný jiný. Healty mix serum je opravdu skvělý make-up a určitě se tu na něj objeví samostatný článek. Na pleti vypadá přirozeně, dobře kryje a nevysušuje. Dobře se roztírá a líbí se mi výsledný efekt. 
Clinique jsem dlouho přehlížela. Dokud jsem na dnech Marianne v září nedostala taštičku se vzorečky a v ní i toto mýdlo na obličej. Po pár vyzkoušeních jsem si ho zamilovala natolik, že jsem si ho koncem ledna koupila v plné velikosti a je to nejlepší mýdlo na obličej, jaké jsem vyzkoušela. Více se dovíte opět v samostatném článku, prozradím ale, že po něm mám pleť jako miminko, hydratovanou a to se mi ještě u žádné pěny či mýdla na obličej nestalo. Používám ráno a večer každý den.
Aussie 3 Minute Miracle jsem zkoušela už od konce prázdnin, kdy jsem si ho pořídila v Londýně, ale až teprve tento měsíc si mě tak nějak více získal. Používám ho skoro pokaždé, když si myji vlasy a jsem spokojená. Zázraky sice úplně nevidím, ale je moc fajn. 
O tomto voňavém sprcháči od Dermacolu tu byl článek nedávno, takže už nějak nevím, co k němu dodat. Božsky voní, provoní celou koupelnu a je moc fajn. Nevysušuje a sprchovat se s ním je zážitek :)
No a jako poslední tu mám paletku, o které se teď mluví hodně. Naked 3 je opravdu nádherná a já ji používám prakticky denně, co mi došla. Odstíny růžové a hnědé jsem používala vždy nejvíce a s touto paletkou vytvoříte každý den jiný look velmi snadno. O výdrži a pigmentaci UD stínů se toho namluvilo také dost, takže já jen můžu souhlasit a určitě čekejte také na tuto krásku samostatnou recenzi.

Tak to by bylo vše, co jsem si za březen oblíbila a já doufám, že se vám článek líbil. Pokud chcete, můžete mi napsat, jaké oblíbence máte v posledních týdne vy?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)