Mé oblíbené zahraniční YouTuberky

by - 9:30

Ahojky!
Dneska bych vám ráda ukázala mé oblíbené zahraniční YouTube kanály, na které koukám moc ráda a netrpělivě vyhlížím každé video. Určitě některé budete znát, ale podobné přehledy mám moc ráda a sama v nich vždycky objevím někoho nového, koho si přidám do oblíbených a občas kouknu na nějaké video. Tyto kanály jsou ale takové moje srdcové a koukám na ně opravdu pravidelně. Tak, let's go!



Ingrid je zlatíčko. Sleduju ji už dobré dva roky a s každým videem je mi více a více sympatická. Je to strašně pozitivní osůbka a točí různá videa od DIY, líčení, rutin, vlogů atd. Na její videa se vždycky hrozně těším a mám ji moc ráda.


Tati jsem začala odebírat teprve nedávno, ale získala si mě poměrně rychle. Je to nádherná a strašně milá ženská. Líbí se mi hlavně její "Get Ready With Me" videa, umí se krásně líčit a skvěle se poslouchá. 



Anna a její rodina je rozhodně moje srdcovka a možná až trochu úchylka. Anna a její manžel mají společný vlog kanál, který se tu objeví níže a ten doslova hltám každý den. Na tomto kanálu přispívá pouze Anna různá beauty videa a jelikož je teď čerstvě dvojnásobnou maminkou, tak také videa tohoto typu. Je to opět nádherná ženská a je mi strašně sympatická.



Fleur má nádherný britský přízvuk a já ji strašně ráda poslouchám. Jen tak mimochodem je to opět nádherná ženská, čerstvě vdaná s fešným manželem. Je hrozně pozitivní, líbí se mi její projev a i její videa. Opět točí hodně "Get Ready", rutiny, nákupy apod.


Zoella je opět britská YouTuberka, je to strašný blázínek a má nádherné vlasy. I její videa si hrozně užívám a jelikož se teď přestěhovala do Brightonu, hltám i její Instagramové fotky. 



Na Tanyu koukám už taky poměrně dlouho a poslední dobou se hodně vypracovala a její videa jsou lepší a lepší. Nedávno vydala své vlastní lesky a laky na nehty a její líčící videa jsou super. Opět je to britská YouTuberka, takže super přízvuk a pořádná dávka pozitivní energie s každým videem. A aby to bylo dokonalé, i ona má krásného a vtipného přítele :)



A tady už moje srdcovka/úchylka. Rodina SacconeJolys je naprosto dokonalá irská (za chvíli už britská) rodinka. Sleduju je od doby, co se jim předloni v září narodila malá Emilia, což je mimochodem to nejroztomilejší a nejvtipnější dítě vůbec. Ve středu se rozrostli o dalšího prcka a tak jsou teď videa o to vtipnější. Jonathan je manžel snů, o kterém sní snad každá. Videa přidávají pokaždé v šest (u nás v 7 večer), takže si vždycky ráda uvařím čaj a koukám, protože mi to pokaždé vykouzlí úsměv na tváří.



Michelle zná snad každý. Je to asi vůbec první blogerka, na kterou jsem na YouTube narazila a koukám na nic už zatraceně dlouho - teda vlastně už moc nekoukám. Vypracovala se a pořád je to talentovaná dívka, ale poslední dobou mě ta videa už tak neberou a nějak nemám chuť se na ně koukat. 


A jako poslední tady mám Lauren. Je z Austrálie, takže tu máme další super anglický přízvuk a je to takový smíšek. Na můj vkus se líčí docela dost, než by musela a občas je to na mě umělé, ale ráda na ni koukám i tak, protože je šikovná a hlavně je fakt strašně sympatická a milá. Umí si ze sebe udělat srandu a ta videa mě prostě baví.


Tak to by bylo asi vše, jak jsem už říkala, koukám na více kanálů, ale tyhle (krom teda Michelle, ale tu jsem sem prostě musela dát) sjíždím opravdu pravidelně a těším se na nová videa. 

Určitě mi napište, na koho rádi koukáte vy, třeba tak objevím zase někoho nového:)

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)