BOURJOIS Healthy Mix Gel Foundation

by - 14:48

A máme zase pondělí...
Doufám, že jste si víkend užili více, než já a že už se těšíte na Velikonoce a trošku volna :). Dneska jsem se konečně dostala k tomu, abych Vám ukázala make-up, který jsem si kupovala někdy v únoru a se kterým jsem moc spokojená a sahám po něm poslední dva měsíce vůbec nejčastěji.


Značku Boujois jsem objevila tak rok a půl zpět a jako první jsem si pořídila jejich vyhlášení zapečené tvářenky, které jsem vám tu už ukazovala dávno. Make-up Healthy Mix je také jedním z vyhlášených produktů této značky a mě lákal pěkně dlouho. Když jsem takhle v únoru proklikávala různé eshopy a koukala se, co kde mají, na stránkách Elnino Pafrémy mi padla do oka sleva právě na tento make-up.
Není to teda přesně ten, který jsem chtěla původně, ale na Healthy Mix Serum jsem také četla nemálo pozitivních reakcí, tak jsem si ho prostě přihodila do košíku a do dvou dnů ho měla doma. Koupila jsem si odstín 52 Vanilla, který je druhý nejsvětlejší. Na mě je malinko tmavší, 51 by mi seděla lépe, ale pokud ho dobře rozetřu a použiju transparentní pudr, v pohodě ho unosím. 
Make-up má moc pěkný obal s pumpičkou a je poměrně lehký, což mi maximálně vyhovuje. Jak už je napsáno na obalu, jde spíše o gelový make-up, takže je poměrně lehoučký a dobře se roztírá. Měl by být vhodný pro všechny typy pleti a pleť projasnit a dodat jí zdravý vzhled. Hydratovat by měl po dobu 8 hodin. Lahvička má klasických 30 ml.
Já sama jsem si make-up velmi oblíbila, protože pleť opravdu krásně sjednotí a projasní a navíc vypadá přirozeně a to je přesně to, co u make-upů hledám. Výdrž má poměrně dobrou, těch 8 hodin dá v pohodě, pak už se malinko ztrácí, ale 8 - 19 v práci se mnou taky zvládá, jen je potřeba ho sem tam upravit. Nedělají se mi po něm šupinky a neslívá se do vrásek.
Efekt na tváří je opravdu přirozený a make-up dobře sedne a přizpůsobí se vašemu odstínu pleti. Stačí ho trocha, protože se velmi dobře roztírá a dá se i vrstvit, pokud byste chtěli větší krytí. Na mě kryje akorát, nedokonalosti zakrývám stejně lokálně korektorem. 
V podstatě mu nemám vůbec co vytknout a jsem s ním maximálně spokojená. Líbí se mi jak balení, tak vůně, krytí a všechny jeho další vlastnosti, které jsem vyjmenovala výše. Určitě bych v budoucnu chtěla vyzkoušet i klasický Healthy Mix, jen bych sáhla po odstínu 51. 

Mám pleť smíšenou, sušší na tvářích a mastnější v T-zóně a na tu mi vyhovuje maximálně, musím ale říct, že to co uvádí výrobce, tedy že je make-up pro všechny typy pleti bude dle mého pravda.

Určitě ho vyzkoušejte, já mám z této řady i korektor, který je také můj favorit. Make-up jsem kupovala okolo 250 Kč, v obchodem je malinko dražší, ale určitě neprohloupíte, když ho vyzkoušíte.

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)