LANCOME Ombre Hypnose mono oční stíny

by - 17:26


Jsem tu opět s novým článek, který se dneska přesně hodí k tomu sluníčku venku. Ráda bych vám ukázala mono oční stíny od značky Lancome v nádherném zlatém odstínu. Pořizovala jsem si je tak půl roku zpět na podzim a konečně se dostala k tomu, abych na ně sepsala recenzi. 

To jsem takhle jednou byla na podzim s mamkou v Olympii nakupovat, nakoupila jsem si co jsem chtěla a pak jsem se šly podívat ještě "jen tak" do Douglasu. A znáte to, jak je to "jen tak", tak to vždycky dopadne špatně. 
A taky že jo! Tyto stíny nás přímo praštily do očí a já se od nich nemohla odtrhnout. Bylo možné si je koupit ještě v růžovo-fialové či modré variantě, ale tyhle zlaté nakonec vyhrály. Mamka místo toho, aby mě odradila od toho utrácet, mě ještě podporovala, takže jsem si je prostě koupila no. 
Co vám budu vykládat, tu nádheru vidíte sami. Stíny jsou spíše více třpytky a jsou nádherné. Zlatá je přesně tak, která se mi líbí a sahám po nich vždy, když je nějaká ta "lepší příležitost". Měla jsem je tak na Vánoce, v divadle či na plese. 
Tím, že jde spíše o třpytky stíny docela práší, proto je dobré nalíčit prvně oči a až poté zbytek make-upu. Skvělé jsou jak na celé víčko, tak jen doprostřed či do vnitřního koutku. Vydrží velmi dlouho, sem tam se mi stává, že lehce opadávají, ale to u hodně třpytivých stínů tak nějak očekávám. 
Na sluníčku jsou ještě krásnější. Vrátím se ještě k balení - Lancome má krásné obaly, elegantní, funkční, se zrcátky a aplikátory, které se dají i použít. Tyto stíny mají na sobě, stejně jako všechny produkty od Lancome, typickou růži a jediné, co bych balení vytkla je, že se lehce upatle tím, že je lesklé. Jinak ale vše funguje na jedničku a kolikrát mi stačí se s nimi jen tak "mazlit" (no jo...:))
Používám pod ně buď krémové oční stíny nebo bázi na pigmenty od Essence, na které krásně drží a vyniknou. 
Sytost si určíte sami podle toho, jak silnou vrstvu nanesete na oko. Někdy mi stačí jen jemný třpyt a někdy zase potřebuju mít pořádně zlatá víčka :)
Stíny obsahují 2,2 gramů a jak už to u těchto dražších produktů bývá, mám pocit, že nemám šanci je vypotřebovat. Za sebe bych je určitě doporučila, protože jsou krásné ve všech směrech a jediné, co mi trošku vadí je to, že malinko práší, ale nic hrozného.

Kupovala jsem je v Douglasu, ale viděla jsem je také v Sephoře. Cena se pohybuje okolo 700-800 Kč, pokud se dobře pamatuji. 

You May Also Like

7 komentářů

  1. Wooow, tak ty jsou překrásné. :) Od Lancome zatím ještě vůbec nic nevlastním, tak třeba se to jednou změní.
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mě Lancome nechával dlouhou chladnou, ale pak se to nějak zlomilo :D

      Vymazat
  2. Hezké, mám ráda zlaté stíny.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)