GARNIER Fructis Miraculous Oil ochranný olej

by - 13:19

Ahojky!
Dneska se trošku odkloním od dekorativní kosmetiky a ukážu vám ochranný olej na vlasy od značky Garnier Fructis, který jsem si koupila tak nějak náhodou a hle, jsem s ním moc spokojená. Olejíčky jsem začala používat tak před rokem a jsem za to moc ráda, protože mé vlasy si je zamilovaly. 


Na konečky vlasů používá už nějaký ten pátek Biosilk, který mi moc vyhovuje. Vím, že spousta lidí ho buď miluje nebo nenávidí a já patřím mezi ty, kterým funguje a nevadí mi ani jeho parfemace, voní mi. Mé vlasy jsou kudrnaté, ale jakmile uschnout, vlnky mi nezůstanou a na hlavě se mi vytvoří cosi jako dred. Proto si po umytí vlasy fénuji a to jim stačí, aby tak nějak rozumně uschly (pokud tedy není venku vlhko, to pak jsem ovečka vždycky). 
Tím, že vlasy fénuju a jsou vlnité, tudíž i sušší, olejíčky jsou pro mě jasná volba. I má kadeřnice si všimla, že se mi vlasy zlepšily. Čas od času na ně použiju i kulmu nebo žehličku a hledala jsem něco, co by mi je tak nějak ochránilo před teplem. Mám doma ještě nějaký ochranný sprej, ale většinou si na něj vzpomenu až mám vlasy vyžehlené a to už pak jaksi ztrácí smysl.

V lednu jsem uviděla na jednom z blogů tento olej a četla na něj pochvalné komentáře a když jsem na něj pak narazila v DM v akci, hodila jsem ho do košíku s tím, že ho prostě zkusím. Olejíček totiž není "jen" olejíčkem, ale zároveň má vlasy chránit před teplem, urychlit jejich sušení a dodat jim lesk a hebkost. 
A musím říct, že jsem s ním moc spokojená. Nedokážu samozřejmě posoudit, jak moc moje vlasy chrání před teplem nebo ne, ale rozhodně je uhladí a jsou po použití krásně lesklé. Používám ho do vlhkých vlasů po umytí, může se použít i do suchých, to je pak na vás. Vlasy mi nezmastí, krásně se vsákne a jako bonus ještě krásně ovocně voní. Také rozčesávání je pak mnohem snazší. Vůně není nijak silná, že by vás z ní bolela hlava nebo tak, ale mně osobně to vyhovuje a je to takový milý bonus tohoto produktu.

Takže za sebe ho určitě doporučuji. Balení je poměrně velké, má 150 ml a olejíček není příliš řídký, což se mi líbí taky. Balení obsahuje pumpičku a bohatě stačí 1-2 pumpnutí. Standardní cena je okolo 170 Kč, já ho kupovala v akci za asi 119 Kč, pokud se dobře pamatuji, ale tohle konkrétně je jeden z produktů, který vám vydrží opravdu dlouho, takže i těch 170 Kč je přiměřená cena. 

Používáte olejíčky na vlasy?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Za tu cenu ho určitě vyzkouším,navíc ta vůně mě neskutečně láká :)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)