Vánoční nehty

by - 14:11

Krásné pondělí všem!
Přípravy na Vánoce vrcholí a já bych Vám ráda ukázala jaké budu mít na Štědrý den nehty a make-up. Sama mám moc ráda podobné články a čerpám z nich inspiraci na další roky. V tomto článku vám ukážu nehty a k make-upu se také dostaneme. 

Letos jsem sáhla po Vánoční novince od Maybelline Colorama. Tyto laky jsou naprosto božské a je to přesně to, co si představuju na Vánoce. Sáhla jsem po odstínu 220, což je taková zlato bronzová barva. Jelikož je moje nejoblíbenější kombinace barev červená a zlatá, použila jsem také lak od značky claire's, který jsem si loni koupila ve Vídni a nějak se na něj na loňské Vánoce nedostalo. Aby mi lak co nejdéle vydržel a nemusela jsem čekat, než zaschne, používám vysoušeč laků od Dermacolu.
Lak obsahuje větší a menší třpytky a je potřeba ho nanést alespoň ve dvou až třech vrstvách. Jsem zvědavá, jak půjde odlakovat, ale na to je zatím čas, zatím se kochám tím, jak krásně vypadá :)
Lak od claire's obsahuje pouze malé červené třpytky a opět je potřeba ho nanést alespoň ve dvou vrstvách. Červená barva je přesně TA červené, jakou jsem chtěla a překvapilo mě, jak byl lak rychle suchý. 
Vysoušeč od Dermacolu mám jen krátce, ale už teď můžu říct, že rozhodně jeho koupě nelituju. Jestli něco nemám ráda, tak čekání na to, než mi uschnou nalakované nehty. Určitě o něm ještě uslyšíte, protože si myslím, že si zaslouží vlastní článek.
A tady už hotové nehty. Foťák bohužel nedokáže zachytit krásu odlesků, ale každý, kdo alespoň jednou nějaký podobný lak měl si dovede představit, jak krásně to vypadá.
Dnes večer jdeme na trhy a na vánoční ohňostroj, tak se moc těším, jak je provětrám po osvětleném Brně.

Užívejte vánoční pohody!

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)