Revlon Colorstay make-up

by - 18:54

Ahoj, jak se máte?
Posledních pár dní u mě je opravdu vtipných. Nejsem si jistá, kdy to začalo, ale nejspíš minulý pátek, kdy jsem měla mít v práci důležitou schůzku, a tak nějak jsem na zastávce při pohledu na mobil zjistila, že jsem s klidem odešla bez řasenky (a že to vypadalo fakt blbě! :D). Mám nějaké divné období a nezbývá mi, než se tomu prostě smát. Dneska pro vás ale mám recenzi na make-up, který jsem si v létě pořizovala v Anglii - Revlon ColorStay.

ColorStay je jeden z těch profláklejších make-upů a já teď rozhodně můžu říct, že právem. Plánovala jsem si ho pořídit už docela dlouho, nakonec jsem si ho kupovala o prázdninách v Londýně. Revlon má poměrně širokou škálu odstínů, takže si vybere opravdu každý. Já jsem zvolila odstín 150 BUFF, který je asi druhý nebo třetí nejsvětlejší. V létě na mě byl hodně světlý, ale momentálně jsem na něj tak akorát vybledlá.
Moc se mi líbí obal, i když je trošku nepraktický, protože nemá pumpičku a je poměrně těžký, takže na cestování to žádná výhra není. Každopádně vzhledově se mi moc líbí.
Obsah lahvičky je klasických 30 ml. Make-up slibuje výdrž 24 hodin denně a musím vám říct, že je to opravdu držák. Ráda ho nosím když vím, že budu v práci/ve škole celý den, protože už vím, že se na něj můžu spolehnout.
Colorstay je k dostání ve dvou verzích - pro normální až suchou pleť nebo pro smíšenou až mastnou. Jelikož se mi poslední dobou pleť docela změnila a když ji dobře hydratují a piju, tak se mi mastí jen zlehka v T-zóně (teda taky podle toho, co je zrovna za období, znáte to holky...), zvolila jsem nakonec variantu pro normální až suchou pleť. A dobře jsem udělala.
Make-up je spíš řidší, ale svou konzistencí mi maximálně vyhovuje. Chvíli mi trvalo, než jsem se naučila odlít přesně tolik, kolik potřebuju a hlavně se u toho nesmí spěchat, nebo pak vylejete půl lahvičky. Pořád mi asi více vyhovuje makeup s pumpičkou, ale vzhledem k tomu, jak je Colorstay super, mu to odpouštím.
Jak už jsem říkala, makeup má opravdu skvělou výdrž. Dobře se roztírá, kryje takřka maximálně a dokonce bych nemusela obličej ani přepudrovat, kdybych to nedělala už tak ze zvyku. Neslívá se a ani nijak zvlášť neobtiskuje a nestírá (odzkoušeno rýmou!). Má pleť ho miluje a když po něm ráno sáhnu vím, že se nemusím až tak moc kontrolovat, protože on prostě vydrží.




Odstín Buff je přeci jen ještě trošku světlejší, než bych potřebovala, ale už jen o malinko a když obličej dobře vykonturuji, můžu ho bez problému nosit.

Určitě bych makeup doporučila a to nejen proto, že si z odstínů a typů pleti vybere každý, ale hlavně proto, jak dobře makeup kryje a drží. Skvěle se hodí na různé příležitosti ala divadlo, kino, ples atd. protože se nemusíte bát, že na konci večera budete mít obličej jako klaun. I když se v něm zpotím, drží pořád tak, jak jsem jej ráno nanesla.

S trochou nadsázky by se dalo říct, že s make-upem budete mít obličej jako z PhotoShopu :)

Revlon Colorstay seženete na internetu nebo v zahraničí a cena se pohybuje okolo 350 Kč. Mě stál v Anglii asi 18 liber, Revlon mi tam přišel poměrně dost drahý, ale chtěla jsem ho a byla jsem ráda, že jsem mohla vyzkoušet odstíny ve skutečnosti, takže jsem na cenu nekoukala. Swatche odstínů najdete na internetu, takže si můžete vybrat i pokud budete objednávat přes internet.

Máte s Revlonem nějaké zkušenosti? 

You May Also Like

1 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)