Moji pomocníci u moře

by - 22:03

Ahoj! Na léto to venku už moc nevypadá, ale určitě se mezi vámi ještě najdou tací, co se na dovolenou k moři teprve chystají (tiše závidím :)). Já jsem si letošní léto užila opravdu naplno. Částečně to bylo tím, že jsem rok předtím trávila psaním bakalářky a učením se na státnice, ale hlavně tím, že jsem měla možnost užít si více než jednu dovolenou a spoustu dalších pěkných víkendů s přáteli a ty dva měsíce tak utekly ani nevím jak. Dnešní článek bych se ráda věnovala mým pomocníkům, které jsem měla s sebou u moře, a kteří se mi osvědčili a můžu se s čistým svědomím doporučit dále.
Jestli je něco přímo ideální do veder a nejen u moře, pak je to termální voda ve spreji. Skladuji ji v lednici, jinak tomu nebylo ani v Řecku a ten nádherný pocit, když si studenou sprškou pokropíte zpocený obličej je k nezaplacení. Měla jsem ji u sebe i na cestu a mamka mi ji kradla. Vystačím si s drogérkovými značkami Balea a Rival de Loop, tedy značky Rossmann a DM. Popravdě mezi nimi nevidím zas takový rozdíl, maximálně trošku v parfemaci, vyhovují mi ale oba a můžu je oba doporučit. Za pár kaček velmi dobře poslouží.
Biosilk je můj svatý grál už pěkně dlouho. Používám ho na konečky vlasů vždy po umytí a vysušení a rozdíl opravdu vidím. I má kadeřnice sama od sebe říkala, že se mi zlepšily konečky. U moře jsem tedy vlasy po umytí hýčkala tímto olejíčkem, jsou pak krásně jemné a jako bonus voní. Toto mini balení jsem kupovala v Douglasu, velké seženete v kadeřnictvích a kadeřnických potřebách.
O tom, že mám citlivé rty, které mi rády praskají, už asi víte. Sluníčko u moře jim dává pěkně zabrat a sůl do toho je ještě lepší. Pořídila jsem si proto tento ochranný balzám s SPF 30 za asi 50 Kč a musím říct, že je skvělý. Je nažloutlý, více jako krém a vytvoří na rtech ochrannou vrstvu. Čas od času jsem pusu přetřela a přežila dovolenou bez spálených a popraskaných rtů. Seženete jej v DM drogerii.

Toto tělové mléko je přímo jako stvořené na léto. Obsahuje jemné třpytky, které na opálené pokožce a na sluníčku vypadají moc pěkně. Hydratuje vcelku obstojně, není to tedy žádný zázrak, který by nahradil mléko po opalování, ale jako bonus třeba na procházku se hodí. Mléko navíc příjemně voní a velmi dobře se roztírá a vsakuje.
Na cesty s sebou nerada tahám celou koupelnu, a tak hojně využívám různé cestovní lahvičky a mini verze produktů, aby zabraly co nejméně místa. O těchto ubrouscích básní už nějakou dobu nejen Lou z Getthelouk a když jsem sháněla nějaké právě na dovolenou, sáhla jsem po těchto. Líbí se mi, že mají plastové víčko a nevyschnout tak rychle jako ty zalepovací. V Anglii jsem spotřebovala XS balení a byla jsem spokojená. U moře jsem se trošku bála, jak mi budou sedět na opálenou a podrážděnou pleť, ale žádný rozdíl oproti normálu jsem nezaznamenala. Přidávám se tak do klubu fanoušků Douglas ubrousků a doporučuji je. Řasenku mi tedy neodlíčí, ani to po nich nechci, ale jinak na takové to rychlo odlíčení na cesty jsou skvělé. Tak akorát mokré a mé pleti sedí.
O tomto spreji na suché a poškozené vlasy jsem se už zmiňovala v jednom z předchozích článků. Používala jsem ho na pláži a během dne. Nijak jsem nepozorovala, že by se mé vlasy zlepšily, ale šly lépe rozčesat. Používala jsem ho spíše pro dobrý pocit, že pro vlasy něco dělám, když už je vystavuju sluníčku a mořské vodě. Nevím, jestli bych si ho koupila znovu, protože mi zrovna dvakrát nevoní. 
Další z věcí, které jsem skladovala v lednici je tento oční krém od Ryoru. Používala jsem ho několikrát během dne a na unavené oči od sluníčka byl studený krém skvělým probuzením. Je velmi lehký, spíše je to něco mezi gelem a krémem a mám ho už pěkně dlouho. Příjemně voní a nedráždí mi oči. Vůbec zatím všechny krémy, které jsem od Ryoru vyzkoušela mi seděly a byla jsem s nimi spokojená. 
Chloupky si nedají ani na chvíli pokoj a proto jsem potřebovala i cestovní verzi pěny na holení. Po téhle jsem sáhla hlavně kvůli obalu, který mě na první pohled upoutal. Až doma jsem zjistila, že je to vlastně gel na holení, což je ještě lepší a hlavně, že naprosto božsky voní. Gel je modrý, krásně pění a voní jako piňacoláda. Ideál na léto, měla jsem chuť na koktejl vždy, když jsem si holila nohy. Určitě ho můžu doporučit, žádnou vyrážku nebo podráždění mi neudělal a nohy jsem po něm neměla vysušené.
O tomto mléku do sprchy jste už určitě slyšeli, je to poměrně hit posledních měsíců. Doma jsem ho měla delší dobu, ale prvně jsem ho začala používat až na dovolené. Musím říct, že jsem si ho zamilovala a už mám doma velké balení. Rozhodně nenahradí krém, tedy u moře ne, za normálních okolností by mi nejspíš stačil. Ani jsem nepočítala s tím, že bych se po koupeli s tímto mlékem nemusela natřít mlékem po opalování, co jsem si ale všimla, tak mi toto mléko krásně zklidnilo podrážděnou pleť od sluníčka a přijde mi, že mi opálení i lépe drží. Nestahuje pokožku a příjemně voní. Už jsem si zvykla ho pravidelně používat a pokud se mi už opravdu nechce a nemám chuť se natřít krémem po sprše, díky tomuto malému zázraku nejsem ráno jako sušenka. 

Písek, voda a otevřená obuv nedělají chodidlům zrovna nejlépe, a proto jsem se je snažila pravidelně mazat mým oblíbeném (a taky značně profláklém) krémů na nohy od značky Balea. Za pár kaček hodně muziky, to je asi celé, co ke krému dodat. Krásně hydratuje, stačí ho troška, nijak nesmrdí a stojí do 50 Kč. Že jste ho ještě nezkusili? Chyba!
I když jsem se poctivě mazala opalovacím krémem, přeci jen jsou místa (jako třeba lícní kosti a čelo), která se opalují více než ostatní a já tak prvních pár dnů měla trošku červenější noc a právě ty lícní kosti. Hřálo to jak blázen, což jsem zrovna v tom vedru nepotřebovala. Můžu vám na podobné nehody doporučit tento obyčejný gel po opalování z pantenolem. Měla jsem ho opět v lednici a skvěle podrážděná místa zklidnil a ochladil. Koupila jsem ho za necelých 100 Kč v Kauflandu. 
A poslední věc - jsem velmi žádoucí, tedy pro komáry, protože jsem byla doštípaná jako blázen. A pořádně velké štípance a jak to svrbělo! Pokud neznáte Fenistil gel, určitě vyzkoušejte, protože po pár minutách štípance opravdu zklidní a přestanou svrbět. Je ale potřeba po pár hodinách mazat znovu a znovu. Opět je skvělým bonusem, pokud gel budete mít v lednici, ten efekt zklidnění bude ještě příjemnější.

To by bylo asi vše, co jsem si letos u moře oblíbila a ráda bych tyto věci doporučila dále.

A co používáte nejraději u moře, nebo všeobecně v létě vy?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Termálna voda v spreji je pre mňa v lete nevyhnutnosť už niekoľko rokov, mám ju stále pri sebe a osviežujem sa ňou vždy a všade, kľudne aj v neklimatizovanom autobuse. Fenistil je skvelý pomocník proti komárom, ale ja keď ma štípla včela tak mi skvelo pomohol, príjemne chladí čo je na ňom asi fakt najlepšie, no a funguje stopercentne. Balea gély na holenie sú asi jediné, ktoré uznávam a používam, raz som skúšala Gillete a balenie mi okolo vrchnáčika nepekne zhrdzavelo, čo mi prišlo strašné takže som prešla na Baleu a som maximálne spokojná, objavujú sa aj limitky čo vždy s radosťou využívam.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)