Dny Marianne 2013

by - 0:35

Ahoj všem!
Konečně jsem se dokopala k tomu, abych Vám sepsala a ukázala, co jsem si pořídila na letošních Dnech Marianne. No, musím uznat, že se to trošku zvrtlo. Pořád jsem hledala něco, čím bych to ospravedlnila, ale ono to asi nejde :)) Prostě jsem v týdnu pořád v háji v práci a do obchodu se moc nedostanu, budu mít svátek a dostala jsem nějaké peníze a byla jsem s mamkou, která mi věčně opakuje, ať si udělám radost dokud můžu, takže tak! :) Jdeme na to! :)
Jako první jsme se stavily s mamkou v Reservedu, kde jsem měla vyhlídnutí šaty s delším rukávem, bohužel je neměli v mém čísle. Ještě se po nich mrknu, protože teď na podzim bych je vážně brala, ale asi je už neseženu, nu což :)
Svetřík se třičtvrtečním rukávem s moc pěkným vzorem mi padl do okna hned, navíc v nádherné modré barvě. Na zlatý náhrdelník jsem taky měla zálusk už delší dobu, ale čekala jsem až na Dny Marianne.
Tuhle smetanovou krajkovou halenku jsem si taky hned zamilovala. Je lehce volnější a přijde mi super jak na ty slavnostnější věci, tak na běžné nošení. Navíc moc příjemný materiál. 
Obyčejné a triko ve stejné krásné modré, jako svetřík na první fotce, ovšem s kamínkovým vzorem, který ho dělá neobyčejným. Opět moc příjemný materiál a je delší, což mé ledviny vždy ocení :)
Nevím jak vy, ale já jsem hrozná zmrzlina a hlavně když sedím doma a něco dělám, tak potřebuju být zachumlaná. Navíc bydlíme v přízemí a dost nám táhne od sklepů, takže tyhle plyšové balerínky nosím ještě na ponožky a hned mi je tepleji.
Do HaM jsem sice slevové kupónky neměla, oni ale měli po celou dobu Dnů Marianne 15 % slevu. Šla jsem si sem na jisto pro tmavé kalhoty, protože tohle je poslední dobou jediný obchod, kde mi sedí. Nakonec jsem si koupila tyhle vínové a musím říct, že jsou super. Jsou elastické a hrozně pohodlné.
V FaF jsem si pořídila tyhle plyšové spací kalhoty. Jak už jsem říkala, jsem zmrzlina a v zimě budou naprosto ideální. Mazlila bych se s nima pořád a moc se mi líbí detail v podobně saténové mašle. 
V Lindexu jsem si koupila balík silonek, protože mám pocit, že poslední dobou to nic nevydrží a já mám nějakou velkou spotřebu a to je zas tak moc nenosím. Pruhované triko nám padlo do okna hned při vstupu a když jsem si ho zkusila, bylo jasno. Je vzadu delší a vepředu kratší, ale hlavně má výstřih orámovaný černou "kůží" a tenhle malý detail vypadá super.
Zastávka v Rossmannu. CC krém od Mixy jsem chtěla vyzkoušet už pěkně dlouho a teď na něj byla sleva 30 %. Konečně se k nám dostaly také matné rtěnky Kate od Rimmelu. Jednu jsem si přivezla z Londýna a teď jsem si pořídila další odstín. A stíny od Catrice mě zaujaly snad jako jediné z jejich novinek, tak uvidíme, jaké budou.
Z nějakého časopisu jsem měla slevu na tento nový makeup od Rimmelu, takže jsem po něm sáhla, že ho vyzkouším. Vzala jsem si druhý nejsvětlejší odstín a nějak mám pocit, že bych snesla ještě tmavší (že by se už naučili dělat i světlé makeupy? :)
V Douglasu jsme byly docela dlouho. Šla jsem si tam pro novinku od Bourjois aneb se rtěnkami v tužce se roztrhl pytel. Přihodila jsem do košíku také krém na ruce od Essence, který je super a právě začíná to pravé období na to, kdy ho musím mít v kabelce. Biosilk si kupuju pravidelně a vždycky si říkám, že už se musím dokopat k tomu objednat si velké balení. No a na řasenku Max Factor měli mega slevu ze 300 asi na 170 Kč a já už doma žádnou se zahnutým kartáčkem nemám, tak jsem si ji také pořídila. Jako dárek jsem pak dostala vzoreček masky Glamglow a nějaký peeling od Collistaru, tak uvidíme, jaké zázraky to budou :)
Naše jediná brněnská Sephora byla narvaná k prasknutí, že se mi tam ani nechtělo být moc dlouho. Nakonec jsem si koupila jen chubby stick od Clinique (schválně, který bude lepší?) a štětec na tvářenku Sephora. Jako dárek jsem dostala taštičku Clinique a lak na nehty, pak ještě bonbonek a vzoreček pánské vůně, která je naprosto božská!
Taštička od Clinique byla plná vzorečků, mimo jiné další rtěnky a řasenky, tak se moc těším, až vyzkouším, protože zatím jsem od téhle značky nic kromě vzorečků neměla.
No a jako poslední jsem byla v Marionnaudu. No vlastně jsem tam byla dvakrát, poprvé jsem TO spatřila a podruhé jsem se ukecala a koupila si to. Řeč je o limitce od značky Lancome, po které jsem slintala už když jsem viděla fotky na netu. Jako dárek jsem dostala balzám na rty Marionnaud.
No není to nádhera? Vůbec se mi do toho nechce šmatlat! Nešlo odolat a navíc mi ještě pán říkal, jak je to limitka (což jsem teda věděla) a jak mají jen tři kusy a bla bla, ukecala jsem se nakonec sama :))
Takže tak, uznávám, není to málo, ale do konce roku budu ráda, když se dostanu vůbec někam podívat se, protože zítra mi začíná škola a do těch mých dvou a půl prací to bude sranda. Takže všem, kteří to mají podobně přeju pevné nervy a ať to jde!

Mějte se krásně a užívejte každé volné chvilky, kterou máte! :)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Ahoj Lady Twig, psala jsem Ti před pár dny zprávu na tvůj email ladytwig@seznam.cz a nominovala Tě na TAG Liebster Award. Tak na to koukni :-). P. S. Nevím, jestli jsi mail už četla a jak jinak Tě kontaktovat, tak jsem využila komentář :-).

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)